Produktdemo med en twist

Kärcher har en rekke rengjøringsprodukter til både inne- og utebruk. Felles for disse er at de løser flere problemer enn det folk flest tenker på. Vår utfordring var derfor å vise de praktiske fordelene på en interessant måte.

For å demonstrere fordelene med høytrykkspyler fra Kärcher slapp vi løs Team Kärcher i forkant av årets travleste bilvaskedag, 16. mai.

Kärchers produkter gjør rengjøring enklere, raskere og morsommere. Hvor morsomt, ville vi vise gjennom en rekke produktdemonstrasjoner. Noen mer absurde enn andre. Løsningen ble en personifisering av merkevaren, og slik ble Team Kärcher til.

Vi fordelte produktene ut over året for når de var mest aktuelle. Løsningene var i hovedsak laget for digitale flater, med unntak av annonse for Kärchers mobile spyler.

For å aktualisere Kärchers høytrykkspyler viste vi de forskjellige brukssituasjonene gjennom filmer forkledd i kjente sjangere fra sosiale medier. Her var både vlogg, dansing og kjente YouTube-klassikere representert.

Annonsen ble i tillegg til VG og Dagbladet trykket i magasinene: Terrengsykkel, Landevei og Birken.

Kärcher - Produktdemo

Selv med begrenset tidsrom og budsjett, styrket kreativt innhold på sosiale medier merkevaren.

+115 %

skiller seg positivt ut fra andre i kategorien

+92 %

lager reklame som blir husket

+47 %

ser eller hører ofte noe om Kärcher

+38 %

ser ofte reklame fra Kärcher

+11 %

stoler på Kärcher

+17 %

reklamebudskapet øker lysten til å finne ut mer om Kärcher

Ønsker du mer informasjon? Hågen Pettersen +47 982 57 607

Hågen Pettersen