Særpreg på beger

Den Lille Nøttefabrikken og Minde Sjokoladefabrikk lager mye godt, hver for seg og sammen. I Norgesgruppens butikker selges en del av disse produktene i egne, små plastbeger. Det er denne serien som nå har fått et nytt og mer særpreget uttrykk.

Tydelig hver for seg. Enhetlig sammen.

Behovet for ny design sprang ut fra ønsket om å tydeliggjøre innholdet og smaken i hvert produkt. Dette ble løst ved å gi hvert produkt sitt eget ordbilde og gjøre hvert enkelt beger til sin en egen lille merkevare.

Samtidig opprettholdt vi et felles overordnet uttrykk på tvers av 12 ulike beger. Resultatet ble 12 ulike produkter hvor smak og ingrediens er en mer integrert del av designet.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre arbeider fra Atyp:

Trenger du hjelp med sosiale medier?

Vi utvikler konsepter, filmer intervjuer, skriver native-artikler og lager rekrutteringskampanjer spesielt for SoMe. Her får du en smakebit av noe av det vi har laget.

Vi har lekt oss med LEGO®

Vi har vært så heldige å få lage animasjonsfilm for leketøykjeden Extra Leker.

Årets nykommer i Byråprofil

Når Kampanje for 33. gang presenterte Årets Byråprofil, hvor norske annonsører evaluerer seg frem til landets mest attraktive reklamebyrå, er det moro å se at atyp er årets nykommer på topp 10 listen.