NAV

Utvikling og innvikling for NAV

I fjor ble NAV og Atyp premiert i Magnet Awards og Gulltaggen med to eldre damer som bidro til rekordmange jobbsøkere til NAV IT.

Denne gangen er det en utvikler og en innvikler som skal gi flere lyst til å søke nye jobbutfordringer. De store digitaliseringssatsningene som NAV jobber med, krever bidragsytere som ikke lar seg skremme av innviklede problemstillinger og oppgaver.

– Der det skjer utvikling, vil det også finnes innvikling. Vi falt for idéen om å personifisere innviklingene i form av en litt plagsom, men elskverdig karakter som titulerer seg selv som «innvikler» og som sørger for at alle som jobber med utvikling hos NAV får noe å bryne seg på, sier Ingrid Syrstadeng i NAV IT.

Utviklermiljøet hos NAV IT har også denne gangen vært bidragsytere under manusarbeidet, og innspillingen er gjort hos NAV med egne ansatte som statister. Det er Trond og Dagmar som har stått for både utvikling og innvikling av kampanjen, sammen med rådgiver Svein og prosjektleder Anja. Produksjonen er gjort internt hos oss med Trond og Finn Christian Stoveland (State) på regi. Finn Christian står også for 3D-animasjon og klipp. Marius har stått for foto. Ferdigstilling til media og plassering er gjort av William, Henrik og Randi.

 

Arbeidsgruppen hos NAV har foruten Ingrid Syrstadeng inkludert Anders Palerud, Sesilie Urkegjerde Halland, Audun F. Strand, Truls Jørgensen og Vibeke Randby.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen, daglig leder

Andre arbeider fra Atyp:

Av-og-til velger Atyp

I en nylig avsluttet byråkonkurranse ble det klart at Atyp i årene som kommer skal løse kommunikasjonen som skal hjelpe foreldre å ta praten med ungdom om alkohol. Målet er å bidra til å utsette debutalderen og redusere risikofylt alkoholbruk.

Atyp + Bufdir = Sølvfisk 🐟

Filmen «Den utenkelige overgangen», som vi laget for Bufdir og fosterhjem.no har blitt premiert med Sølvfisken for mars.

Vi flytter – fra K11 til TM11

Etter nærmere 15 år i Karlstadgata 11, har vi funnet et nytt sted å bo!