Jakob Ingebrigtsen og Mercedes-AMG spiller hovedrolllene i vår nye film

Jakob Ingebrigtsen og Mercedes-Benz deler samme ambisjon: Alt kan forbedres. Alltid.

Jakob er ikke bare lidenskapelig opptatt av løping, men også av bil – og da særlig Mercedes-Benz. Og selv om løping og bilkjøring foregår på to ulike baner, knyttes vi sammen av felles høye ambisjoner og et utrettelig fokus på detaljer som kan forbedres. Dette ble også selvfølgelig utgangspunktet for den nye reklamefilmen, sier Heidi Aasen, markedskonsulent hos Mercedes-Benz Norge.

Filmen er laget av Aparent med Stian Andersen på regi og ble filmet over tre lange dager på Bislet stadion, i Gyldenløvesgate og på Rudskogen.

Filmen tar utgangspunkt i det som forener de to. Jakob Ingebrigtsen omtales ofte som en maskin, og er det nærmeste man kommer en Mercedes-AMG. Både med tanke på ytelse og et utrettelig fokus på forbedring.

Ønsker du mer informasjon?

Birgitte Christensen
+47 928 01 546

Ulrik

Andre arbeider fra Atyp:

Consider Yourself Warned

Consider Yourself Warned

Rebel Energy Bullets er en helt ny sukkerfri, koffeinholdig pastill med smaker inspirert av energidrikke. Rebel ble lansert høsten 2023 i både Norge og Sverige.

read more

Vi flytter – fra K11 til TM11

Etter nærmere 15 år i Karlstadgata 11, har vi funnet et nytt sted å bo!

Dobbel seier i ANFO Effekt

Yes! Sammen med Fjordland hentet vi to premier i årets ANFO Effekt.

Fotballfilmen har gått til utlandet

Det er veldig gøy å se at vår nyeste reklamefilm for Bufdir og fosterhjem.no har blitt plukket opp av internasjonale bransjesider.