Jakob Ingebrigtsen og Mercedes-AMG spiller hovedrolllene i vår nye film

Jakob Ingebrigtsen og Mercedes-Benz deler samme ambisjon: Alt kan forbedres. Alltid.

Jakob er ikke bare lidenskapelig opptatt av løping, men også av bil – og da særlig Mercedes-Benz. Og selv om løping og bilkjøring foregår på to ulike baner, knyttes vi sammen av felles høye ambisjoner og et utrettelig fokus på detaljer som kan forbedres. Dette ble også selvfølgelig utgangspunktet for den nye reklamefilmen, sier Heidi Aasen, markedskonsulent hos Mercedes-Benz Norge.

Filmen er laget av Aparent med Stian Andersen på regi og ble filmet over tre lange dager på Bislet stadion, i Gyldenløvesgate og på Rudskogen.

Filmen tar utgangspunkt i det som forener de to. Jakob Ingebrigtsen omtales ofte som en maskin, og er det nærmeste man kommer en Mercedes-AMG. Både med tanke på ytelse og et utrettelig fokus på forbedring.

Ønsker du mer informasjon?

Birgitte Christensen
+47 928 01 546

Ulrik

Andre arbeider fra Atyp:

10 av 10 hos Skatteetaten!

Vi beholder Skatteetatens reklamekonto etter å ha vunnet en tøff konkurranse mot Bloom Oslo, Morgenstern, Publicis og Try Råd.

Chilimobil velger Atyp som nytt reklame- og mediebyrå

Vil gå atypisk til verks for videre vekst i mobilmarkedet.

Hurra for Atlas – og for en fagprøve! 🎉

Vår aller første lærling, Atlas, har nå fullført fagprøven i Mediedesign – med glans!