Jakob Ingebrigtsen og Mercedes-AMG spiller hovedrolllene i vår nye film

Jakob Ingebrigtsen og Mercedes-Benz deler samme ambisjon: Alt kan forbedres. Alltid.

Jakob er ikke bare lidenskapelig opptatt av løping, men også av bil – og da særlig Mercedes-Benz. Og selv om løping og bilkjøring foregår på to ulike baner, knyttes vi sammen av felles høye ambisjoner og et utrettelig fokus på detaljer som kan forbedres. Dette ble også selvfølgelig utgangspunktet for den nye reklamefilmen, sier Heidi Aasen, markedskonsulent hos Mercedes-Benz Norge.

Filmen er laget av Aparent med Stian Andersen på regi og ble filmet over tre lange dager på Bislet stadion, i Gyldenløvesgate og på Rudskogen.

Filmen tar utgangspunkt i det som forener de to. Jakob Ingebrigtsen omtales ofte som en maskin, og er det nærmeste man kommer en Mercedes-AMG. Både med tanke på ytelse og et utrettelig fokus på forbedring.

Ønsker du mer informasjon?

Birgitte Christensen
+47 928 01 546

Ulrik

Andre arbeider fra Atyp:

Vi som brygget landet

Vi som brygget landet

Friele har vært en viktig del av nordmenns kaffevaner helt siden 1799, og da vi fikk jobben med å vinne tilbake norske kaffehjerter ble det raskt klart for oss at løsningen måtte ligge i den lange historien til Norges eldste kaffehus. Resultatet ble konseptet «Vi som brygget landet»

read more
Kreftfri. Men ikke frisk.

Kreftfri. Men ikke frisk.

Hvert år får rundt 200 norske barn og ungdommer kreft. God behandling gjør at de fleste overlever, men sykdommen og behandlingen gjør at mange opplever seneffekter. Barnekreftforeningen jobber for økt fokus på seneffekter og for å fremme forskning, slik at barna får et godt liv etter behandling.

read more
Godt å bare få det servert

Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.

read more

10 vitenskapelig dokumenterte snarveier til reklameeffekt

I Atyp er vi mer enn gjennomsnittlig opptatt av å skape effekt. Effekt handler i de fleste tilfeller om å påvirke adferd, og vi lener oss derfor mot adferdspsykologien for å hente kunnskap og inspirasjon til hvordan vi mest effektivt kan påvirke adferd i en gitt situasjon.

Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.

Nå kan du gjøre et scoop på strategi
og analyse av mediefremtiden

Hva bør norske annonsører gjøre når cookien forsvinner
og varelageret på TV minker? Akkurat det spørsmålet har vi brukt
over 2000 timer på, og deler gjerne våre tanker.