Godt å bare få det servert

Fjordland ønsket seg et langsiktig konsept som kunne romme alle produktene og gjøre en god jobb både på merkevare- og produktnivå.

Konseptet «Godt å bare få det servert» hopper bukk over unnskyldningene for å velge ferdigmat – at man ikke har tid, lyst, ork, fantasi eller mulighet til å lage det selv. Derimot tar konseptet tak i en veldig positiv følelse knyttet til det Fjordland leverer. At det er «godt å bare få det servert» er en sannhet, både om livet generelt og måltider spesielt.

Fjordland utfordret oss også på å tilføre tydeligere ID-markører, altså noe som gjør filmene gjenkjennelige før logoen kommer på til slutt. Løsningen ble å la en spesialkomponert låt bli Fjordland-filmenes faste lydspor, enten fra start til slutt, eller bare som en del av den. 

Massiv oppmerksomhet på P3morgen.

Låta er laget i samarbeid med Ohlogy og har blitt lagt merke til av blant annet P3morgen. I løpet av et par sendinger ble vår lille ingefærfilm og «Godt å bare få det servert»-jingelen omtalt, lovsunget og covret i over 30 minutter til sammen. Hør lytterne (blant dem Marcus og Martinus) lage sine egne varianter. 

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen, daglig leder

Andre arbeider fra Atyp:

Praksisteam på besøk

De siste månedene har vi vært så heldige å ha Caroline og Gjon på besøk hos oss.

Av-og-til velger Atyp

I en nylig avsluttet byråkonkurranse ble det klart at Atyp i årene som kommer skal løse kommunikasjonen som skal hjelpe foreldre å ta praten med ungdom om alkohol. Målet er å bidra til å utsette debutalderen og redusere risikofylt alkoholbruk.

Atyp + Bufdir = Sølvfisk 🐟

Filmen «Den utenkelige overgangen», som vi laget for Bufdir og fosterhjem.no har blitt premiert med Sølvfisken for mars.