![MicrosoftTeams-image (2)](https://atyp.no/wp-content/uploads/2022/11/MicrosoftTeams-image-2.jpg)
De fargesterke løsningene var godt synlige i digitale utendørsflater. Vi var også til stede i kjøpesentre og ved ulike knutepunkt i kollektivtrafikken.
![MicrosoftTeams-image (1)](https://atyp.no/wp-content/uploads/2022/11/MicrosoftTeams-image-1.png)
Bannere, some og andre digitale flater var en vesentlig del av kampanjen. Her var det kort vei videre til en kampanjeside som fortalte alt man trengte å vite om Fargerik Fredag.
![MicrosoftTeams-image (1)](https://atyp.no/wp-content/uploads/2022/11/MicrosoftTeams-image-1.png)
Resultater
%
Trafikk på nettside mot fjorårets Black Friday
%
Omsetning mot fjorårets Black Friday
Ønsker du mer informasjon?
Svein Larsen
svein@atyp.no
+47 911 82 211
![Svein_Webside Hågen Pettersen, daglig leder](https://atyp.no/wp-content/uploads/2021/09/Svein_Webside.jpg)