Skatteetaten

Husk fristen 31. mai!

Fristen for å levere skattemelding for næringsdrivende er 31. mai.

Og hva forteller dette bedre enn en annonse i DN som handler om at fristen for å levere skattemelding for næringsdrivende er 31. mai? Vel, det måtte i så fall være veldig mange annonser i DN som handler om at fristen for å levere skattemelding for næringsdrivende er 31. mai!
Sammen med Skatteetaten og Dagens Næringsliv plasserte vi 20 små annonser i siste helgeutgave før leveringsfristen. Alle annonsene hadde til felles at de ville minne om at fristen for levering av skattemelding for næringsdrivende er 31. mai.  
For uansett om en side handler om aksjer, nyheter, anmeldelser, sudoku, boligsalg eller hva det måtte være, så blir det jo aldri helt irrelevant å minne om fristen for levering av skattemelding for næringsdrivende – som er 31. mai. 
Og med det sagt, så nevner vi helt avslutningsvis at det kan være greit å huske fristen for levering av skattemelding for næringsdrivende 31. mai.
Husk fristen (31. mai)!

Andre arbeider fra Atyp:

Vi som brygget landet

Vi som brygget landet

Friele har vært en viktig del av nordmenns kaffevaner helt siden 1799, og da vi fikk jobben med å vinne tilbake norske kaffehjerter ble det raskt klart for oss at løsningen måtte ligge i den lange historien til Norges eldste kaffehus. Resultatet ble konseptet «Vi som brygget landet»

read more
Kreftfri. Men ikke frisk.

Kreftfri. Men ikke frisk.

Hvert år får rundt 200 norske barn og ungdommer kreft. God behandling gjør at de fleste overlever, men sykdommen og behandlingen gjør at mange opplever seneffekter. Barnekreftforeningen jobber for økt fokus på seneffekter og for å fremme forskning, slik at barna får et godt liv etter behandling.

read more
Godt å bare få det servert

Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.

read more

10 vitenskapelig dokumenterte snarveier til reklameeffekt

I Atyp er vi mer enn gjennomsnittlig opptatt av å skape effekt. Effekt handler i de fleste tilfeller om å påvirke adferd, og vi lener oss derfor mot adferdspsykologien for å hente kunnskap og inspirasjon til hvordan vi mest effektivt kan påvirke adferd i en gitt situasjon.

Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.

Nå kan du gjøre et scoop på strategi
og analyse av mediefremtiden

Hva bør norske annonsører gjøre når cookien forsvinner
og varelageret på TV minker? Akkurat det spørsmålet har vi brukt
over 2000 timer på, og deler gjerne våre tanker.