Fjordland fornyer seg

Når Fjordland nå kommer med et flunkende nytt kommunikasjonskonsept, er det er en av de gamle klassikerne som figurerer i den første filmen.

Vi valgte å skrive den nye 2-porsjoners pakken med kjøttkaker inn en romantisk historie som minner oss om at livet av og til serverer oss gode ting, uten at vi har gjort noe særlig for det selv.

Tanken er at det nye konseptet «Godt å bare få det servert» skal romme alt fra middager til mellommåltider og grøt, og at låta skal bli med videre og skrives om til nye historier og produkter.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen, daglig leder

Andre arbeider fra Atyp:

En oppgave for Norges fremtid

En oppgave for Norges fremtid

Innen 2030 har Regjeringen som mål å øke eksporten fra andre næringer enn olje og gass med 50 %, og innen 2050 er målet å redusere klimagassene med 55 %. Disse målene vil i stor grad dreie seg om å utvikle nye grønne industrier og verdikjeder.

read more

Hurra! To bronse til Atyp i årets Gulltaggen 🥳

Torsdag stakk vi av med to bronse under prisutdelingen i årets Gulltaggen for arbeidene «NAV IT» for NAV, og «Trange rom på trange flater» for Skatteetaten.

Tre shortlister i årets Gulltaggen!

Med tre shortlist-plasseringer for arbeidene «NAV IT» for NAV og Skatteetatens «Trange rom på trange flater», er atyp blant de ni byråene med flest nominasjoner i årets Gulltaggen.

Miljørapport 2022

Vi ønsker å bidra der vi kan til en mer bærekraftig verden. Vi er Miljøfyrtårn-sertifisert, noe som gir oss et konkret verktøy for å forbedre våre miljøprestasjoner innenfor områdene arbeidsmiljø, avfallshåndtering, energibruk, innkjøp og transport. Her har vi en liten oppsummering av tiltakene vi har gjort i 2022.