

Merket skal møte et økende krav om en mer bærekraftig kosmetikkindustri og er et effektiv og helt naturlig alternativ til kjemiske hudpleieprodukter som kan ha negative virkninger på helse og miljø.
Navnet, B Natural, ble valgt fordi det beskriver essensen til merket og kan enkelt aktiveres for å gi merket en tydelig og aktiv holdning ved å tilføre nye ord som B Real, B Conscious, B Safe, B Comfortable.


Selve designet tar utgangspunkt i et enkelt monogram. I tillegg har vi, under mottoet «B Intuitive», tilført diskret fargekoding, slik at det skal bli enkelt å se i hvilken rekkefølge produktene skal brukes.
Å designe en bred serie med svært mange produkter til forskjellig bruk og målgrupper har vært en tidkrevende prosess og hensyn til produksjonslinjer og emballasje har gitt stadig nye utfordringer.


Men nå er resultatet klart og du kan i tillegg til å se et utvalg av serien her, også besøke nettsiden deres for å se og kjøpe produktene selv.