Fra 0 til 100 på 72 timer – ferdiglaget film på 72 timer.

Mercedes-Benz Norge hadde behov for lynrask levering av nytt kampanjemateriell for deres helelektriske EQC.

Med lite nytt internasjonalt materiell tilgjengelig, var ønsket å få tatt både stills og levende bilder av EQC-en i norske omgivelser. Problemet var bare at snøen akkurat hadde forsvunnet, og det var lite vårfarger på trær og omgivelser. Heldigvis er vi rigget for, og har god erfaring med, å hive oss rundt på mindre filmproduksjoner.

Vi tok med oss kamera, lys og EQC-en til et utsiktspunkt ved Sollihøgda. Så var det bare å vente på det riktige lyset utover kvelden.

Ønsker du mer informasjon?

Birgitte Christensen
+47 928 01 546

Ulrik

Andre arbeider fra Atyp:

Ny identitet for AFF

Ny identitet for AFF

AFF – stiftelsen Administrativt Forskningsfond ved Norges Handelshøyskole, tilbyr en rekke ulike lederutviklingsprogrammer til næringslivet. Stiftelsen hadde behov for å samle alle programmer og aktiviteter i en felles merkevarestrategi med tilhørende visuell identitet.

read more
Nesten alle gjør det

Nesten alle gjør det

Alle bør sjekke skattekortet sitt, men 1 av 3 nordmenn gjør det likevel ikke. Tidligere opplysningskampanjer for å få flere til å sjekke skattekortet har bidratt til at andelen som sjekker blir færre og færre, men fortsatt er vi ikke i mål. Målet med årets kampanje var derfor å få enda flere til å sjekke skattekortene sine.

read more

Nominasjoner og prisdryss til Bufdir! 

Fotballfilmen «Den utenkelige overgangen» som vi har laget for Bufdir og Fosterhjem.no, har allerede vunnet Sølvfisken for mars, og fortsetter nå å...

Note to self – derfor bør historiefortellere omfavne Byron Sharp

Byron Sharp, eller rettere sagt tolkningen av hans bøker har vært et hår i suppa for mange av oss som jobber med å lage reklame.

Samsnakka om alkohol?

Tidligere i år ble det kjent at Av-og-til valgte oss som sitt nye reklamebyrå på tematikken ungdom og alkohol. Endelig er første kampanje på lufta.