Aktuelt

Som et kreativt hybridbyrå holder vi på med ganske mye forskjellig. Smått og stort av det vil vi dele her.

Siste nytt fra Atyp:

Snarvisitt i bransjen

Snarvisitt i bransjen

Noe av det hyggeligste vi vet er når noen har lyst til å ha arbeidsuken sin hos oss. Edvard var hos oss i fire dager og fikk oppleve litt av hvert. Han har oppsummert uken selv her!

read more
8 ideer til reklame på radio

8 ideer til reklame på radio

Hvis du spør meg om et perfekt sted for å formidle kommersielle budskap, kan det godt hende jeg svarer radio. Reklame på radio er nemlig lett tilgjengelig, kjapt å produsere og relativt rimelig både å lage og distribuere.

read more
Hurra! Atyp har blant landets mest fornøyde kunder

Hurra! Atyp har blant landets mest fornøyde kunder

For sjette året på rad har det svenske analysebyrået Regi gjennomført Nordens største bransjeundersøkelse, hvor mer enn 250 byråer har deltatt.

Over 4.000 kjøpere av kommunikasjonstjenester har svart på hvor tilfreds de er med sine respektive byråer.

read more
Lyden av en god annonse

Lyden av en god annonse

Annonsen vi laget for Mercedes-AMG i Kapitals utgave før jul i 2020, har fått en av de beste resultatene noensinne målt innen bilkategorien i RAM Norge sin magasinbase. Den leverte svært høyt på både handlings- og merkevareparametere i testen.

read more
Nedtelling til ANFO Effekt

Nedtelling til ANFO Effekt

I forkant av ANFO Effekt sin kåring av årets mest effektfulle markedsføringsjobber, har vi snakket med tre av våre rådgivere, som på hver sin måte har et særlig hjerte for effekt-faget, om forventningene til årets konkurranse.

read more
Atyp Content

Atyp Content

Har du ikke fått med deg at vi har en innholdsavdeling, sa du? Da er det på høy tid å sjekke ut showreelen vår!

read more
Hva bør din merkevare gjøre nå?

Hva bør din merkevare gjøre nå?

Selv om første bølge av covid-19 har skylt forbi, i hvert fall i Norge, står vi overfor en særdeles usikker situasjon både som forbrukere og markedsførere i tiden fremover. Kommer det en bølge to, og i så fall når?

read more
The dark side of data

The dark side of data

Et foredrag som ikke handler om facebook, algoritmer og fake news, men de utfordringene man står ovenfor når man ønsker å lage reklame som blir lagt merke til, delt og snakket om i digitale, sosiale og lineære kanaler.

read more

Meld deg på nyhetsbrevet vårt!