ThonTester: Kampanjen som gjorde Thon Hotels til «Årets Markedsfører 2018».

Til tross for at de hadde pusset opp hotellene sine for nesten 1,4 milliarder, viste undersøkelser at folk fortsatt så på Thon Hotels som en litt kjedelig og umoderne hotellkjede. Det eneste unntaket var faste kunder, som rangerte kjeden meget høyt på både service, design, renhold og mat. Vår oppgave ble dermed å tette gapet mellom markedets oppfatning og de besøkendes opplevelse.

Andre arbeider fra Atyp:

Atyp + Bufdir = Sølvfisk 🐟

Filmen «Den utenkelige overgangen», som vi laget for Bufdir og fosterhjem.no har blitt premiert med Sølvfisken for mars.

Vi flytter – fra K11 til TM11

Etter nærmere 15 år i Karlstadgata 11, har vi funnet et nytt sted å bo!

Dobbel seier i ANFO Effekt

Yes! Sammen med Fjordland hentet vi to premier i årets ANFO Effekt.