
Konseptet hviler på en betraktning om at Honningcentralen, med sine birøktere og milliarder av bier, er Norges største arbeidsplass. Det gir oss mulighet til å snakke om naturlighet, birøkt, håndverk, kvalitet og de konkrete produktene på en litt annerledes, men likevel relevant måte.
Det ble utviklet et knippe korte filmer for brukt på TV, online og SoMe.
PS! Ingen bier ble skadet under opptak, men fotografen fikk et stikk i øret.
Surre rundt
En i administrasjonen
Åpent landskap
Kvinnelig sjef
Månedens ansatt
Viktig jobbreise
Forretningsidé
Kampanjen har blitt veldig godt mottatt blant forbruker og i ulike bransjefora i inn- og utland. Liking, involvering, merkevarepåvirkning og aktivering er skyhøyt over Mediacoms benchmark for FMCG merker. I tillegg dobles Honningcentralens Top of Mind. Og salget har vært strålende.
+ 47,6%
Liking bedre enn benchmark
+ 40%
Aktivering bedre enn benchmark
+ 61,9%
Merkepåvirkning bedre enn benchmark
+ 106%
Top of Mind
+ 10%
Salg
Ønsker du mer informasjon? Svein Larsen svein@atyp.no +47 911 82 211
