Modernisering av Skeidar

Skeidar har gjennom flere tiår lært kundene at alt er på salg – alltid. Gjennom ukentlige utsendelser av tilbudsaviser og tilbudsfilmer på TV, har kundene blitt oppfordret til «å løpe og kjøpe». Når tilbudene er gode bidrar kommunikasjonen til å drive mange kunder til butikk. Hvis tilbudene ikke er gode, eller hvis Skeidar tar en pause i tilbudskommunikasjonen, stopper kundetrafikken nesten opp.

Oppgaven var å styrke merkevaren Skeidar uten at det skulle gå på bekostning av kortsiktig salg. Skeidar skulle fremstå som et naturlig valg når du vil få det fint hjemme, ikke bare et sted du går for å finne møbler på billigsalg.

For å ha troverdighet som en aktør som kan hjelpe deg med å få det fint hjemme hadde Skeidar et behov for å rydde opp i eget hus. Vi fikk oppdraget med å utvikle en ny visuell identitet for selskapet, inkludert design av ny nettbutikk.

Skeidar - Modernisering

Skeidar - Modernisering
Skeidar - Modernisering

Ønsker du mer informasjon? Svein Larsen +47 911 82 211

Svein Larsen