Med tre shortlist-plasseringer for arbeidene «NAV IT» for NAV og Skatteetatens «Trange rom på trange flater», er atyp blant de ni byråene med flest nominasjoner i årets Gulltaggen.
Aktuelt
Som et kreativt hybridbyrå holder vi på med ganske mye forskjellig. Smått og stort av det vil vi dele her.
Siste nytt fra Atyp:
Miljørapport 2022
Vi ønsker å bidra der vi kan til en mer bærekraftig verden. Vi er Miljøfyrtårn-sertifisert, noe som gir oss et konkret verktøy for å forbedre våre miljøprestasjoner innenfor områdene arbeidsmiljø, avfallshåndtering, energibruk, innkjøp og transport. Her har vi en liten oppsummering av tiltakene vi har gjort i 2022.
Nytt kreativt hode til Atyp
Innholdskreatøren Mellina Villanueva er det nyeste tilskuddet i Atyp-gjengen. Velkommen skal du være!
Fagprat:
Flere Atyp saker:
Ny og rykende fersk matreel!
I Karlstadgata 11 elsker vi mat, og det er nok mye av grunnen til at vi har jobbet med så mange ulike matkunder opp gjennom.
Atyp satser stort på content media!
I 2019 sa 67 % av norske annonsører at de ville satse mer på innhold i egne og sosiale kanaler. Da kunne ikke vi la korona stoppe oss fra å styrke vår satsing på content, teknologi og media performance, sier daglig leder Hågen Pettersen.
Nedtelling til ANFO Effekt
I forkant av ANFO Effekt sin kåring av årets mest effektfulle markedsføringsjobber, har vi snakket med tre av våre rådgivere, som på hver sin måte har et særlig hjerte for effekt-faget, om forventningene til årets konkurranse.
Fjordland fornyer seg
Når Fjordland nå kommer med et flunkende nytt kommunikasjonskonsept, er det er en av de gamle klassikerne som figurerer i den første filmen.
Share of Search – En spennende indikator på fremtidig markedsvekst
Kan vi spå fremtidig markedsandel?
Noen ord om året som har gått
Det føles smått utrolig, men det er altså ikke mer enn litt over et år siden Futatsu og Ernö flyttet sammen i Karlstadgata 11.
Jobben vår «Delbart?» for Kripos fikk Gull i ANFOs Max Marketing Mix!
«Delbart?» er et interaktivt undervisningsopplegg som skal øke kunnskapen om ulovlig bildedeling på nett. Nå er den anerkjent av både Erna Solberg og reklamejuryer.
Atyp Content
Har du ikke fått med deg at vi har en innholdsavdeling, sa du? Da er det på høy tid å sjekke ut showreelen vår!
Atyp Media lanserer: Digital helsesjekk
Nå lanserer Atyp en enkel digital helsesjekk for å evaluere nettstedets prestasjon mot sentrale konkurrenter.
Hva bør din merkevare gjøre nå?
Selv om første bølge av covid-19 har skylt forbi, i hvert fall i Norge, står vi overfor en særdeles usikker situasjon både som forbrukere og markedsførere i tiden fremover. Kommer det en bølge to, og i så fall når?
Tidenes el-bilferie med nye EQC!
Er el-bilen troverdig som en fullverdig erstatter for fossilbilen?
Fjordland Grøtlunsj
En aldri så liten relansering.