Statnetts nye mediebyrå

Vi leverer et produkt stadig flere etterspør.
Statnett har valg Atyp som nytt mediebyrå etter at avtalen med mediebyrået IUM, som nylig delte seg i de to forskjellige byråene, Initiative og UM. Statnetts nye rammeavtale med Atyp vil ha en varighet på tre år pluss opsjoner på til sammen to år.

 

– Statnett bygger og drifter Norges viktigste infrastruktur. I en stadig mer elektrifisert hverdag, stilles det enorme krav til teknologi, systemer og kompetanse. Dette arbeidet gleder vi oss til å bidra inn i, sier rådgiver og partner Svein Larsen i Atyp.

Atyp er dermed i vinden om dagen. For få uker siden sikret vi oss en avtale med Bufdir. Nå har de største eierne av Norges sentralnett, Statnett, valgt Atyp som sitt nye mediebyrå. Daglig leder i Atyp, Hågen Pettersen, mener at avtalen med Statnett viser at vår forretningsmodell fungerer.

– Det er veldig gledelig å få nok et bevis på at forretningsmodellen vår appellerer. Produktet vi leverer blir stadig etterspurt av flere kunder, sier Hågen Pettersen.

Statnett er godt fornøyd med valget av sitt nye mediebyrå og mener at arbeidsmetoden til Atyp er relevant for dem.

– Atyp presenterte et solid team med lang og relevant erfaring. Måten de kombinerer en innsiktsbasert og utprøvende tilnærming i arbeidet sitt er relevant for oss, heter det i en uttalelse fra kommunikasjonsavdelingen i Statnett.

Publisert på Kampanje.com 28.04.21

 

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen, daglig leder

Andre lignende artikler:

Fikk du med deg vårt sommerpanel?

Så du vårt sommerpanel med sommerens viktigste KPI’er? Her kan du følge live oppdaterte tall som antall solgte flasker rosé på Vinmonopolet, streams av Postgirobygget og temperatur i hovedstaden.

Skatteetaten velger Atyp!

Etter en anbudsrunde hvor syv byråer var involvert, har Skatteetaten valgt oss som sitt nye reklamebyrå. Det er vi utrolig stolte av.

Tjenesten som gir deg full oversikt!

Atyp Dashboard. Når større deler av spredningsjobben overlates til algoritmer, blir markedsførerens jobb å sørge for at algoritmene styrer etter riktige KPI’er.