Kategori:

Sommer med Storytel

Sommeren er høytid for lydbøker, og Storytel ønsket ganske enkelt en radiokampanje som minnet folk om dette.

 

Som markedsleder er det viktig for Storytel å bygge kategorien, samtidig som de er tydelig på at de har et bedre tilbud enn konkurrentene sine.

Og lydbokreklame på radio hørtes jo i våre ører ut som en perfect match. Her kunne vi gi eksempler på brukssituasjoner og informere om fordelene ved Storytel, samtidig som vi ga små smakebiter på ulike sjangere som bør treffe både den ene og den andre. Tre ting på en gang, altså. I fire forskjellige spotter. Supert!

Snurr lyd!

Andre lignende artikler:

Flere kjenner til Atyp

Undersøkelsen Byråprofil har vært gjennomført blant norske annonsører siden 70-tallet.

Si hei til Birgitte 👋

Atyp er glade for å kunne presentere dere for vår første kvinnelige rådgiver.

Flytoget velger Atyp som sitt mediebyrå

Vi gleder oss til å jobbe med Flytoget de kommende seks årene.