Kategori:

Sommer med Storytel

Sommeren er høytid for lydbøker, og Storytel ønsket ganske enkelt en radiokampanje som minnet folk om dette.

 

Som markedsleder er det viktig for Storytel å bygge kategorien, samtidig som de er tydelig på at de har et bedre tilbud enn konkurrentene sine.

Og lydbokreklame på radio hørtes jo i våre ører ut som en perfect match. Her kunne vi gi eksempler på brukssituasjoner og informere om fordelene ved Storytel, samtidig som vi ga små smakebiter på ulike sjangere som bør treffe både den ene og den andre. Tre ting på en gang, altså. I fire forskjellige spotter. Supert!

Snurr lyd!

Andre lignende artikler:

8 ideer til reklame på radio
8 ideer til reklame på radio

Hvis du spør meg om et perfekt sted for å formidle kommersielle budskap, kan det godt hende jeg svarer radio. Reklame på radio er nemlig lett tilgjengelig, kjapt å produsere og relativt rimelig både å lage og distribuere.

read more
Hurra! Atyp har blant landets mest fornøyde kunder
Hurra! Atyp har blant landets mest fornøyde kunder

For sjette året på rad har det svenske analysebyrået Regi gjennomført Nordens største bransjeundersøkelse, hvor mer enn 250 byråer har deltatt.

Over 4.000 kjøpere av kommunikasjonstjenester har svart på hvor tilfreds de er med sine respektive byråer.

read more

8 ideer til reklame på radio

Hvis du spør meg om et perfekt sted for å formidle kommersielle budskap, kan det godt hende jeg svarer radio. Reklame på radio er nemlig lett tilgjengelig, kjapt å produsere og relativt rimelig både å lage og distribuere.

Podcaststudio klart til bruk

Vurderer du å spille inn en podcast? Flaks for deg at vi har et splitter nytt podcastrom i 2. etg i Karlstadgata 11!

Hurra! Atyp har blant landets mest fornøyde kunder

For sjette året på rad har det svenske analysebyrået Regi gjennomført Nordens største bransjeundersøkelse, hvor mer enn 250 byråer har deltatt.

Over 4.000 kjøpere av kommunikasjonstjenester har svart på hvor tilfreds de er med sine respektive byråer.