Kategori:

Sommer med Storytel

Sommeren er høytid for lydbøker, og Storytel ønsket ganske enkelt en radiokampanje som minnet folk om dette.

 

Som markedsleder er det viktig for Storytel å bygge kategorien, samtidig som de er tydelig på at de har et bedre tilbud enn konkurrentene sine.

Og lydbokreklame på radio hørtes jo i våre ører ut som en perfect match. Her kunne vi gi eksempler på brukssituasjoner og informere om fordelene ved Storytel, samtidig som vi ga små smakebiter på ulike sjangere som bør treffe både den ene og den andre. Tre ting på en gang, altså. I fire forskjellige spotter. Supert!

Snurr lyd!

Andre lignende artikler:

Årets nykommer i Byråprofil
Årets nykommer i Byråprofil

Når Kampanje for 33. gang presenterte Årets Byråprofil, hvor norske annonsører evaluerer seg frem til landets mest attraktive reklamebyrå, er det moro å se at atyp er årets nykommer på topp 10 listen.

read more
A brand is an idea that people live by
A brand is an idea that people live by

En sterk merkevare er mer enn et navn og en logo. Sterke merkevarer har en tydelig forretningsidé som relevante målgrupper legger merke til, tror på og handler med. I denne artikkelen viser vi eksempel på hvordan vi i atyp gjør en idé om til en merkevare.

read more

Medielandskapet anno 2023

2023 har for mange annonsører startet tyngre enn forventet. Hvorfor er det slik?

Ny prosjektleder til Atyp 

Det er stadig behov for forsterkninger i Karlstadgata 11, og den siste inn døra er prosjektleder Karoline Jakobsen.

Jippi! Vi vant Sølvmikken 🎙️

Det var radiospottene for Fortum som stakk av med Sølvmikken i februar. Her kan du høre alle spottene.