Strategien er den samme som før: i stedet for å sammenligne oss med andre og billigere elsykler, er det bilen som er den store hovedfienden. Den litt hårete ambisjonen er å erstatte all unødvendig bilbruk med en langt mindre miljøbelastende transportform.
Den nye kampanjen fortsetter i samme spor som fjorårets kampanje, men i tillegg til display- og SoMe-annonser utvides kampanjen til print og utendørs.
![](https://wp.atyp.no/wp-content/uploads/2021/09/Evo_Utendors.width-800.jpg)
![EVO_print_.width-800](https://wp.atyp.no/wp-content/uploads/2021/09/EVO_print_.width-800-789x1080.jpg)
Et raskt blikk på EVOs «live» dashboard viser at resultatene også i år ser veldig lovende ut:
%
Økning i merkevaresøk
%
Økt trafikk til nettsiden
%
Økning i antall transaksjoner i nettbutikk
%
Økt omsetning i nettbutikk
![Screenshot_2021-04-13_at_10_03_57.width-800 Atyp dashboard for EVo sykler](https://wp.atyp.no/wp-content/uploads/2021/09/Screenshot_2021-04-13_at_10_03_57.width-800.jpg)
«Folk bestiller som gale. Og de skal ha det aller beste med alt ekstrautstyr», sier daglig leder og medeier, Hans Håvard Kvisle, til Dagens Næringsliv. Mange sykkelprodusenter sliter med leveransene i 2021, men EVO har foreløpig god tilgang på nye sykler. Så da er det fortsatt mulig å få kjøpt seg et fremkomst-, parkerings- og kjøregledevennlig alternativ til bil. Løp og kjøp!
Ønsker du mer informasjon?
Svein Larsen
svein@atyp.no
+47 911 82 211
![Svein_Webside Hågen Pettersen, daglig leder](https://atyp.no/wp-content/uploads/2021/09/Svein_Webside.jpg)