Knallstart for «Den nye bilen» i 2021

Etter et fantastisk år i 2020 med 60 % økning i omsetning, og nesten tredobling av driftsresultatet, var det knyttet stor spenning til oppstart av årets sesong for EVO Elsykler.

Strategien er den samme som før: i stedet for å sammenligne oss med andre og billigere elsykler, er det bilen som er den store hovedfienden. Den litt hårete ambisjonen er å erstatte all unødvendig bilbruk med en langt mindre miljøbelastende transportform.

Den nye kampanjen fortsetter i samme spor som fjorårets kampanje, men i tillegg til display- og SoMe-annonser utvides kampanjen til print og utendørs.

Et raskt blikk på EVOs «live» dashboard viser at resultatene også i år ser veldig lovende ut:

%

Økning i merkevaresøk

%

Økt trafikk til nettsiden

%

Økning i antall transaksjoner i nettbutikk

%

Økt omsetning i nettbutikk

Atyp dashboard for EVo sykler

«Folk bestiller som gale. Og de skal ha det aller beste med alt ekstrautstyr», sier daglig leder og medeier, Hans Håvard Kvisle, til Dagens Næringsliv. Mange sykkelprodusenter sliter med leveransene i 2021, men EVO har foreløpig god tilgang på nye sykler. Så da er det fortsatt mulig å få kjøpt seg et fremkomst-, parkerings- og kjøregledevennlig alternativ til bil. Løp og kjøp!

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen, daglig leder

Andre lignende artikler:

Hjelp med sosiale medier?
Hjelp med sosiale medier?

Vi er en fleksibel og allsidig gjeng. Enten du trenger en sparringspartner, noen som håndterer alt, eller kanskje noe midt i mellom – vi hjelper deg med å nå målene dine uansett. Her får du se en oppsummering av det vi har laget den siste tiden!

read more

Hjelp med sosiale medier?

Vi er en fleksibel og allsidig gjeng. Enten du trenger en sparringspartner, noen som håndterer alt, eller kanskje noe midt i mellom – vi hjelper deg med å nå målene dine uansett. Her får du se en oppsummering av det vi har laget den siste tiden!

Barnekreftforeningen velger Atyp

Tidligere i år gjennomførte Barnekreftforeningen en reklamepitsj der de valgte Atyp som sitt nye reklame- og mediebyrå. Første resultat av dette samarbeidet er nå klart.

Fikk du med deg vårt sommerpanel?

Så du vårt sommerpanel med sommerens viktigste KPI’er? Her kan du følge live oppdaterte tall som antall solgte flasker rosé på Vinmonopolet, streams av Postgirobygget og temperatur i hovedstaden.