Knallstart for «Den nye bilen» i 2021

Etter et fantastisk år i 2020 med 60 % økning i omsetning, og nesten tredobling av driftsresultatet, var det knyttet stor spenning til oppstart av årets sesong for EVO Elsykler.

Strategien er den samme som før: i stedet for å sammenligne oss med andre og billigere elsykler, er det bilen som er den store hovedfienden. Den litt hårete ambisjonen er å erstatte all unødvendig bilbruk med en langt mindre miljøbelastende transportform.

Den nye kampanjen fortsetter i samme spor som fjorårets kampanje, men i tillegg til display- og SoMe-annonser utvides kampanjen til print og utendørs.

Et raskt blikk på EVOs «live» dashboard viser at resultatene også i år ser veldig lovende ut:

%

Økning i merkevaresøk

%

Økt trafikk til nettsiden

%

Økning i antall transaksjoner i nettbutikk

%

Økt omsetning i nettbutikk

Atyp dashboard for EVo sykler

«Folk bestiller som gale. Og de skal ha det aller beste med alt ekstrautstyr», sier daglig leder og medeier, Hans Håvard Kvisle, til Dagens Næringsliv. Mange sykkelprodusenter sliter med leveransene i 2021, men EVO har foreløpig god tilgang på nye sykler. Så da er det fortsatt mulig å få kjøpt seg et fremkomst-, parkerings- og kjøregledevennlig alternativ til bil. Løp og kjøp!

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen, daglig leder

Andre lignende artikler:

Atyp + Bilkollektivet 🚗💨
Atyp + Bilkollektivet 🚗💨

Bilkollektivet er Norges eldste og største bildelingstjeneste, eid av medlemmene. Det er en non-profit organisasjon. Målet er å redusere antall biler og penger brukt på bil ved å tilby folk å disponere bil kun når de trenger det

read more

NAV velger Atyp som reklame- og mediebyrå

Hurra! Atyp er NAVs nye reklame- og mediebyrå.

To bronse og én shortlist i en av verdens mest prestisjefylte kreative konkurranser

Cresta Awards har siden 1993 vurdert, juryert og premiert de beste kreative arbeidene fra mer enn 70 land.

Vi vokser på media og søk 🔍

Vi har hatt god vekst innen media og nye krefter er derfor hentet inn.