Nye folk i Atyp

Det som kanskje kan se ut som et nytt boyband, er selvsagt de nye kollegaene som nå er på plass hos Atyp.
Bilde av nyansatte

Det er alltid moro når flinke folk sier ja til å jobbe hos oss. Med Henrik, Marius, Eivind og Ludvig på laget har vi styrket vår Content Media satsing, og kan nå levere enda mer innhold i høyt tempo, sier daglig leder Hågen Pettersen.

Henrik Leikarnes kommer, i tillegg til å berike kontoret med Molde-dialekt, til å jobbe som digital rådgiver. Han kommer fra stillingen som prosjektleder i Amedia og har bred digital erfaring fra både tech- og byråsiden. Han har blant annet vært innom selskaper som det tidligere DnB- og Orkla-eide selskapet Optimizd, Tibe Molde, Delta Projects og Mediacom.

Marius Olsen er Atyps nye videoprodusent og altmuligmann innen produksjon av innhold. Han har bakgrunn som regissør, filmfotograf og klipper og kommer sist fra samme type stilling i Spoon.

Jeg er opptatt av å formidle gode historier. Da er det ekstra gøy å ta del i et så idéfaglig sterkt miljø med en variert portefølje i ryggen, sier Marius om sin nye jobb.

Innholdskreatøren Ludvig Fjellberg er også allerede godt i gang. Ludvig er utdannet AD fra Westerdahls, og har rukket innom både Aftenpostens eventavdeling og Bauhaus markedsavdeling i Stockholm før han fant veien til Atyp.

Siste ankomne er Media Controller Eivind Siljan, som har seks år med finansielle studier bak seg. At han kombinerte studietiden med salgsarbeid hos henholdsvis Sportsnett og Anton Sport, har medført at han også blir brukt til å veilede nye kollegaer innen sportsutstyr.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen, daglig leder

Siste nytt:

8 ideer til reklame på radio

8 ideer til reklame på radio

Hvis du spør meg om et perfekt sted for å formidle kommersielle budskap, kan det godt hende jeg svarer radio. Reklame på radio er nemlig lett tilgjengelig, kjapt å produsere og relativt rimelig både å lage og distribuere.

read more

Andre lignende artikler:

Fikk du med deg vårt sommerpanel?

Så du vårt sommerpanel med sommerens viktigste KPI’er? Her kan du følge live oppdaterte tall som antall solgte flasker rosé på Vinmonopolet, streams av Postgirobygget og temperatur i hovedstaden.

Skatteetaten velger Atyp!

Etter en anbudsrunde hvor syv byråer var involvert, har Skatteetaten valgt oss som sitt nye reklamebyrå. Det er vi utrolig stolte av.

Tjenesten som gir deg full oversikt!

Atyp Dashboard. Når større deler av spredningsjobben overlates til algoritmer, blir markedsførerens jobb å sørge for at algoritmene styrer etter riktige KPI’er.