
Det er alltid moro når flinke folk sier ja til å jobbe hos oss. Med Henrik, Marius, Eivind og Ludvig på laget har vi styrket vår Content Media satsing, og kan nå levere enda mer innhold i høyt tempo, sier daglig leder Hågen Pettersen.
Henrik Leikarnes kommer, i tillegg til å berike kontoret med Molde-dialekt, til å jobbe som digital rådgiver. Han kommer fra stillingen som prosjektleder i Amedia og har bred digital erfaring fra både tech- og byråsiden. Han har blant annet vært innom selskaper som det tidligere DnB- og Orkla-eide selskapet Optimizd, Tibe Molde, Delta Projects og Mediacom.
Marius Olsen er Atyps nye videoprodusent og altmuligmann innen produksjon av innhold. Han har bakgrunn som regissør, filmfotograf og klipper og kommer sist fra samme type stilling i Spoon.
Jeg er opptatt av å formidle gode historier. Da er det ekstra gøy å ta del i et så idéfaglig sterkt miljø med en variert portefølje i ryggen, sier Marius om sin nye jobb.
Innholdskreatøren Ludvig Fjellberg er også allerede godt i gang. Ludvig er utdannet AD fra Westerdahls, og har rukket innom både Aftenpostens eventavdeling og Bauhaus markedsavdeling i Stockholm før han fant veien til Atyp.
Siste ankomne er Media Controller Eivind Siljan, som har seks år med finansielle studier bak seg. At han kombinerte studietiden med salgsarbeid hos henholdsvis Sportsnett og Anton Sport, har medført at han også blir brukt til å veilede nye kollegaer innen sportsutstyr.
Ønsker du mer informasjon?
Hågen Pettersen
haagen@atyp.no
+47 982 57 607

Aktuelt
10 vitenskapelig dokumenterte snarveier til reklameeffekt
I Atyp er vi mer enn gjennomsnittlig opptatt av å skape effekt. Effekt handler i de fleste tilfeller om å påvirke adferd, og vi lener oss derfor mot adferdspsykologien for å hente kunnskap og inspirasjon til hvordan vi mest effektivt kan påvirke adferd i en gitt situasjon.
Godt å bare få det servert
Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.
Nå kan du gjøre et scoop på strategi
og analyse av mediefremtiden
Hva bør norske annonsører gjøre når cookien forsvinner
og varelageret på TV minker? Akkurat det spørsmålet har vi brukt
over 2000 timer på, og deler gjerne våre tanker.