Kategori:

Pårørendesenterets første reklamefilm

Å bli alvorlig syk eller skadet er vanskelig for den det gjelder – men også vanskelig for de nærmeste.

I Pårørendesenterets første reklamefilm retter man søkelyset mot de som noen ganger blir glemt, og som kan ha behov for hjelp og støtte når hverdagen snus på hodet.

Filmen er produsert av Atyp og FUS! med Christian Rubeck på regi. Prosjektet har vært et pro bono-samarbeid mellom byrået og produksjonsselskapet. Filmen er vist i sosiale medier og på reklamefrie dager i forbindelse med påsken.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Aktuelt

Årets nykommer i Byråprofil

Årets nykommer i Byråprofil

Når Kampanje for 33. gang presenterte Årets Byråprofil, hvor norske annonsører evaluerer seg frem til landets mest attraktive reklamebyrå, er det moro å se at atyp er årets nykommer på topp 10 listen.

read more
A brand is an idea that people live by

A brand is an idea that people live by

En sterk merkevare er mer enn et navn og en logo. Sterke merkevarer har en tydelig forretningsidé som relevante målgrupper legger merke til, tror på og handler med. I denne artikkelen viser vi eksempel på hvordan vi i atyp gjør en idé om til en merkevare.

read more

Andre lignende artikler:

Atyp + Bilkollektivet 🚗💨
Atyp + Bilkollektivet 🚗💨

Bilkollektivet er Norges eldste og største bildelingstjeneste, eid av medlemmene. Det er en non-profit organisasjon. Målet er å redusere antall biler og penger brukt på bil ved å tilby folk å disponere bil kun når de trenger det

read more

NAV velger Atyp som reklame- og mediebyrå

Hurra! Atyp er NAVs nye reklame- og mediebyrå.

To bronse og én shortlist i en av verdens mest prestisjefylte kreative konkurranser

Cresta Awards har siden 1993 vurdert, juryert og premiert de beste kreative arbeidene fra mer enn 70 land.

Fem shortlister på en dag!

Atyps arbeid for Bufdir «Tusen spørsmål til de tusen hjem» er shortlistet i hele tre kategorier i Cresta Awards: Nærmere bestemt The Media Magic...