Kategori:

Pårørendesenterets første reklamefilm

Å bli alvorlig syk eller skadet er vanskelig for den det gjelder – men også vanskelig for de nærmeste.

I Pårørendesenterets første reklamefilm retter man søkelyset mot de som noen ganger blir glemt, og som kan ha behov for hjelp og støtte når hverdagen snus på hodet.

Filmen er produsert av Atyp og FUS! med Christian Rubeck på regi. Prosjektet har vært et pro bono-samarbeid mellom byrået og produksjonsselskapet. Filmen er vist i sosiale medier og på reklamefrie dager i forbindelse med påsken.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen, daglig leder

Siste nytt:

8 ideer til reklame på radio

8 ideer til reklame på radio

Hvis du spør meg om et perfekt sted for å formidle kommersielle budskap, kan det godt hende jeg svarer radio. Reklame på radio er nemlig lett tilgjengelig, kjapt å produsere og relativt rimelig både å lage og distribuere.

read more

Andre lignende artikler:

Lyden av en god annonse
Lyden av en god annonse

Annonsen vi laget for Mercedes-AMG i Kapitals utgave før jul i 2020, har fått en av de beste resultatene noensinne målt innen bilkategorien i RAM Norge sin magasinbase. Den leverte svært høyt på både handlings- og merkevareparametere i testen.

read more

Skatteetaten velger Atyp!

Etter en anbudsrunde hvor syv byråer var involvert, har Skatteetaten valgt oss som sitt nye reklamebyrå. Det er vi utrolig stolte av.

Lyden av en god annonse

Annonsen vi laget for Mercedes-AMG i Kapitals utgave før jul i 2020, har fått en av de beste resultatene noensinne målt innen bilkategorien i RAM Norge sin magasinbase. Den leverte svært høyt på både handlings- og merkevareparametere i testen.

Nøtter som nytter

Den Lille Nøttefabrikken har siden 1999 drevet et utviklingsfond for cashewbønder i Mosambik. Her er to filmer om Nøtter som Nytter.