Etter nærmere 15 år i Karlstadgata 11, har vi funnet et nytt sted å bo!
Aktuelt
Som et kreativt hybridbyrå holder vi på med ganske mye forskjellig. Smått og stort av det vil vi dele her.
Siste nytt fra Atyp:
Dobbel seier i ANFO Effekt
Yes! Sammen med Fjordland hentet vi to premier i årets ANFO Effekt.
Fotballfilmen har gått til utlandet
Det er veldig gøy å se at vår nyeste reklamefilm for Bufdir og fosterhjem.no har blitt plukket opp av internasjonale bransjesider.
Fagprat:
Flere Atyp saker:
Vi har lekt oss med LEGO®
Vi har vært så heldige å få lage animasjonsfilm for leketøykjeden Extra Leker.
Årets nykommer i Byråprofil
Når Kampanje for 33. gang presenterte Årets Byråprofil, hvor norske annonsører evaluerer seg frem til landets mest attraktive reklamebyrå, er det moro å se at atyp er årets nykommer på topp 10 listen.
A brand is an idea that people live by
En sterk merkevare er mer enn et navn og en logo. Sterke merkevarer har en tydelig forretningsidé som relevante målgrupper legger merke til, tror på og handler med. I denne artikkelen viser vi eksempel på hvordan vi i atyp gjør en idé om til en merkevare.
2x gull på Medieprisen! ⭐️
På torsdagens Mediepris-utdeling stakk Atyp av med hele to gull i kategoriene Mediekreativitet og Mediestrategi.
NAV velger Atyp som reklame- og mediebyrå
Hurra! Atyp er NAVs nye reklame- og mediebyrå.
To bronse og én shortlist i en av verdens mest prestisjefylte kreative konkurranser
Cresta Awards har siden 1993 vurdert, juryert og premiert de beste kreative arbeidene fra mer enn 70 land.
Vi vokser på media og søk 🔍
Vi har hatt god vekst innen media og nye krefter er derfor hentet inn.
Fem shortlister på en dag!
Atyps arbeid for Bufdir «Tusen spørsmål til de tusen hjem» er shortlistet i hele tre kategorier i Cresta Awards: Nærmere bestemt The Media Magic...
Er det på tide å slutte å snakke om «Distinctive Brand Assets»?
Markedsføringshistorien er full av buzzwords. Et av de mest populære akkurat nå er «Distinctive Brand Assets».
Atyp + Bilkollektivet 🚗💨
Bilkollektivet er Norges eldste og største bildelingstjeneste, eid av medlemmene. Det er en non-profit organisasjon. Målet er å redusere antall biler og penger brukt på bil ved å tilby folk å disponere bil kun når de trenger det
Velkommen Leslie 👋
Vi i Atyp er så heldige å ha en praksisstudent hos oss frem til jul.
Atyp søker grafisk designer
Atyp er et reklame- og mediebyrå med et tydelig kreativt fokus. Nå leter vi etter en ny grafisk designer som ønsker å bidra til å styrke vår...