Det viste seg å være lurt. Kampanjen har nemlig mottatt sølv i Magnet Employer Branding Awards i kategorien «Årets kampanje overfor erfarne». Gratulerer til oss og til NAV IT.

Ønsker du mer informasjon?
Svein Larsen
svein@atyp.no
+47 911 82 211

Det viste seg å være lurt. Kampanjen har nemlig mottatt sølv i Magnet Employer Branding Awards i kategorien «Årets kampanje overfor erfarne». Gratulerer til oss og til NAV IT.
Svein Larsen
svein@atyp.no
+47 911 82 211
Vi er til for å skape effekt for kundene våre. Effekt er en funksjon av innhold og spredning, og vi vet at den blir bedre når alle spesialister jobber tett sammen for å løse problemstillinger for kundene våre. Derfor lagde vi Atyp.
Med tre shortlist-plasseringer for arbeidene «NAV IT» for NAV og Skatteetatens «Trange rom på trange flater», er atyp blant de ni byråene med flest nominasjoner i årets Gulltaggen.
Det var radiospottene for Fortum som stakk av med Sølvmikken i februar. Her kan du høre alle spottene.
Vi utvikler konsepter, filmer intervjuer, skriver native-artikler og lager rekrutteringskampanjer spesielt for SoMe. Her får du en smakebit av noe av det vi har laget.
Vi har vært så heldige å få lage animasjonsfilm for leketøykjeden Extra Leker.
Hurra! Atyp er NAVs nye reklame- og mediebyrå.
Cresta Awards har siden 1993 vurdert, juryert og premiert de beste kreative arbeidene fra mer enn 70 land.
Atyps arbeid for Bufdir «Tusen spørsmål til de tusen hjem» er shortlistet i hele tre kategorier i Cresta Awards: Nærmere bestemt The Media Magic...
Bilkollektivet er Norges eldste og største bildelingstjeneste, eid av medlemmene. Det er en non-profit organisasjon. Målet er å redusere antall biler og penger brukt på bil ved å tilby folk å disponere bil kun når de trenger det