Kategori:

Jippi! Vi vant Sølvmikken 🎙️

Det var radiospottene for Fortum som stakk av med Sølvmikken i februar. Her kan du høre alle spottene.

Med Fortum-appen har du full oversikt over strømprisen og strømforbruket. Og et såpass enkelt og greit budskap kan jo egentlig hvem som helst formidle. Så da var det jo bare å sette i gang og spørre om folk var interessert i å spille i reklamen vår, da. Verre er det jo ikke når man som sagt har en app som gir full oversikt over strømprisen og strømforbruket. Smart, ikke sant? 

Dette var gøy – vi er pumped!
– Kristoffer Reppen (t.h)

Juryens begrunnelse

Juryen har hørt dette konseptet før og denne gangen var det nok til å sende både begeistring og poengsum til topps. I en kategori hvor leverandørene er like og budskapet er enkelt, er det deilig med et konsept som gir rom for det absurde. Juryen humrer og gratulerer spesielt den gamle 12-åringen og Karen-Marie som ikke er Karen-Marie (eller er det Karen-Marie?) med førsteplass!

Med på laget fra Atyp var kreativt team Sigurd Solberg & Kristoffer Reppen, rådgiver Marius Jensen og prosjektleder Anja Kristiansen.
Spottene er produsert av Både Og og ansvarlige hos Fortum er Iselin Klev, Morten Willumsen, Michael Ruud og Elise Sanden Søvik.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Av-og-til velger Atyp
Av-og-til velger Atyp

I en nylig avsluttet byråkonkurranse ble det klart at Atyp i årene som kommer skal løse kommunikasjonen som skal hjelpe foreldre å ta praten med ungdom om alkohol. Målet er å bidra til å utsette debutalderen og redusere risikofylt alkoholbruk.

read more
Godt å bare få det servert
Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.

read more

Av-og-til velger Atyp

I en nylig avsluttet byråkonkurranse ble det klart at Atyp i årene som kommer skal løse kommunikasjonen som skal hjelpe foreldre å ta praten med ungdom om alkohol. Målet er å bidra til å utsette debutalderen og redusere risikofylt alkoholbruk.

Atyp + Bufdir = Sølvfisk 🐟

Filmen «Den utenkelige overgangen», som vi laget for Bufdir og fosterhjem.no har blitt premiert med Sølvfisken for mars.

Vi flytter – fra K11 til TM11

Etter nærmere 15 år i Karlstadgata 11, har vi funnet et nytt sted å bo!