Kategori:

Ny prosjektleder til Atyp 

Det er stadig behov for forsterkninger i Karlstadgata 11, og den siste inn døra er prosjektleder Karoline Jakobsen.

Daglig leder i Atyp, Hågen Pettersen, forteller at han er svært fornøyd med å få Karoline Jakobsen som en del av Atyp-laget. – Karoline er en solid prosjektleder som har akkurat den profilen vi har vært på leting etter. I tillegg har hun allerede vist seg å være en blid og hyggelig kollega som har glidd fint inn i miljøet her på Atyp. 

Etter bachelor i PR og kommunikasjonsledelse ved BI, var Karoline sentral i oppbyggingen av MESH. Som Hospitality Manager hadde hun ansvaret for å etablere og drifte husets eventavdeling, restaurant og bar.  Veien gikk så videre til TINE, 6. Sans og etter hvert Something Good, før hun i januar startet som prosjektleder her hos oss. I Atyp vil hun først og fremst jobbe med Mercedes-Benz. 

– Jeg har fulgt med på Atyp siden oppstarten. Selv om byrået ikke er så gammelt, er det bygget på to solide miljøer. Jeg opplever det som en samling av veldig stødige mennesker som jeg gleder meg til å bli bedre kjent med, forteller Karoline. 

– I tillegg synes jeg det er spennende å jobbe på tvers av disipliner. At Atyp både er et reklamebyrå og et mediebyrå ser jeg som et stort pluss.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Av-og-til velger Atyp
Av-og-til velger Atyp

I en nylig avsluttet byråkonkurranse ble det klart at Atyp i årene som kommer skal løse kommunikasjonen som skal hjelpe foreldre å ta praten med ungdom om alkohol. Målet er å bidra til å utsette debutalderen og redusere risikofylt alkoholbruk.

read more
Godt å bare få det servert
Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.

read more

Av-og-til velger Atyp

I en nylig avsluttet byråkonkurranse ble det klart at Atyp i årene som kommer skal løse kommunikasjonen som skal hjelpe foreldre å ta praten med ungdom om alkohol. Målet er å bidra til å utsette debutalderen og redusere risikofylt alkoholbruk.

Atyp + Bufdir = Sølvfisk 🐟

Filmen «Den utenkelige overgangen», som vi laget for Bufdir og fosterhjem.no har blitt premiert med Sølvfisken for mars.

Vi flytter – fra K11 til TM11

Etter nærmere 15 år i Karlstadgata 11, har vi funnet et nytt sted å bo!