Kategori:

Ny prosjektleder til Atyp 

Det er stadig behov for forsterkninger i Karlstadgata 11, og den siste inn døra er prosjektleder Karoline Jakobsen.

Daglig leder i Atyp, Hågen Pettersen, forteller at han er svært fornøyd med å få Karoline Jakobsen som en del av Atyp-laget. – Karoline er en solid prosjektleder som har akkurat den profilen vi har vært på leting etter. I tillegg har hun allerede vist seg å være en blid og hyggelig kollega som har glidd fint inn i miljøet her på Atyp. 

Etter bachelor i PR og kommunikasjonsledelse ved BI, var Karoline sentral i oppbyggingen av MESH. Som Hospitality Manager hadde hun ansvaret for å etablere og drifte husets eventavdeling, restaurant og bar.  Veien gikk så videre til TINE, 6. Sans og etter hvert Something Good, før hun i januar startet som prosjektleder her hos oss. I Atyp vil hun først og fremst jobbe med Mercedes-Benz. 

– Jeg har fulgt med på Atyp siden oppstarten. Selv om byrået ikke er så gammelt, er det bygget på to solide miljøer. Jeg opplever det som en samling av veldig stødige mennesker som jeg gleder meg til å bli bedre kjent med, forteller Karoline. 

– I tillegg synes jeg det er spennende å jobbe på tvers av disipliner. At Atyp både er et reklamebyrå og et mediebyrå ser jeg som et stort pluss.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Godt å bare få det servert
Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.

read more
Det er mye å tjene på å handle reklame og media samme sted
Det er mye å tjene på å handle reklame og media samme sted

Ved å samle alt en moderne annonsør trenger i ett og samme byrå, vil tiden som går med til overlappende oppgaver reduseres med opptil 49 %. Så hvis vi er enige om at tid er penger – kan tiden man sparer frigjøre midler til å skape mer verdi, større effekt og økt avkastning. Vi tror dette kort oppsummert er verdien av å samle alt hos ett og samme miljø.

read more

Dobbel seier i ANFO Effekt

Yes! Sammen med Fjordland hentet vi to premier i årets ANFO Effekt.

Fotballfilmen har gått til utlandet

Det er veldig gøy å se at vår nyeste reklamefilm for Bufdir og fosterhjem.no har blitt plukket opp av internasjonale bransjesider.

Atyp avslører: Distinkte merkemarkører gjorde underverker for content-løpet til Norges største arbeidsplass

Honningcentralen ville minne folk om ulike fordeler ved bruk av honning. En viktig del av mediemiksen var å lage en content-artikkel med tilhørende native-annonser.