Kategori:

Tre shortlister i årets Gulltaggen!

Med tre shortlist-plasseringer for arbeidene «NAV IT» for NAV og Skatteetatens «Trange rom på trange flater», er atyp blant de ni byråene med flest nominasjoner i årets Gulltaggen.

– Som hybridbyrå er det svært gøy å få anerkjennelse for det nytenkende arbeidet vi gjorde med Skatteetaten, der hele konseptet går ut på at innholdet er tilpasset de digitale medieflatene det står i. Det er et veldig godt bevis på hva som kan skje når reklamebyrå og mediebyrå jobber tett sammen, sier daglig leder Hågen Pettersen.

– I tillegg er det sjukt gøy å se at rekrutteringskampanjen vi gjorde for NAV, der to eldre damer snakker kodespråket til høyt utdannende IT-folk, også får den oppmerksomhet den fortjener. Det er helt rått å se at en kampanje med lavt budsjett og små digitale flater oppnår så god respons – med nesten 500 søknader, legger fornøyd Pettersen til.

Vi gleder oss til prisutdelingen den 25. mai, og krysser fingrene for premiering i kategoriene «Kampanje» og «Kanal» innenfor Media, og «Enkeltarbeid» innenfor Reklame og kommunikasjon.

Les mer om de nominerte arbeidene her:
NAV IT
Skatteetaten, Trange rom på trange flater

 

 

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen, daglig leder

Andre lignende artikler:

Godt å bare få det servert
Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.

read more
Det er mye å tjene på å handle reklame og media samme sted
Det er mye å tjene på å handle reklame og media samme sted

Ved å samle alt en moderne annonsør trenger i ett og samme byrå, vil tiden som går med til overlappende oppgaver reduseres med opptil 49 %. Så hvis vi er enige om at tid er penger – kan tiden man sparer frigjøre midler til å skape mer verdi, større effekt og økt avkastning. Vi tror dette kort oppsummert er verdien av å samle alt hos ett og samme miljø.

read more

Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.

Det er mye å tjene på å handle reklame og media samme sted

Ved å samle alt en moderne annonsør trenger i ett og samme byrå, vil tiden som går med til overlappende oppgaver reduseres med opptil 49 %. Så hvis vi er enige om at tid er penger – kan tiden man sparer frigjøre midler til å skape mer verdi, større effekt og økt avkastning. Vi tror dette kort oppsummert er verdien av å samle alt hos ett og samme miljø.

Hurra for sølv i Magnet Awards!

Vi i Atyp satte noen av våre mest erfarne medarbeidere på saken med å skaffe NAV IT flere søkere til sine stillinger.