– Som hybridbyrå er det svært gøy å få anerkjennelse for det nytenkende arbeidet vi gjorde med Skatteetaten, der hele konseptet går ut på at innholdet er tilpasset de digitale medieflatene det står i. Det er et veldig godt bevis på hva som kan skje når reklamebyrå og mediebyrå jobber tett sammen, sier daglig leder Hågen Pettersen.
– I tillegg er det sjukt gøy å se at rekrutteringskampanjen vi gjorde for NAV, der to eldre damer snakker kodespråket til høyt utdannende IT-folk, også får den oppmerksomhet den fortjener. Det er helt rått å se at en kampanje med lavt budsjett og små digitale flater oppnår så god respons – med nesten 500 søknader, legger fornøyd Pettersen til.
Vi gleder oss til prisutdelingen den 25. mai, og krysser fingrene for premiering i kategoriene «Kampanje» og «Kanal» innenfor Media, og «Enkeltarbeid» innenfor Reklame og kommunikasjon.
Ønsker du mer informasjon?
Svein Larsen
svein@atyp.no
+47 911 82 211