Kategori:

Nytt kreativt hode til Atyp

Innholdskreatøren Mellina Villanueva er det nyeste tilskuddet i Atyp-gjengen. Velkommen skal du være!

Hågen Pettersen, daglig leder hos oss, kunne ikke være mer fornøyd med å ha Mellina ombord. «I et medielandskap hvor kundenes egne plattformer og sosiale medier får stadig større del av mediebudsjettet, er vi veldig fornøyde med å få Mellina med på Atyp-laget.» sier Hågen. «Mellina er en moderne innholdskreatør som vil hjelpe oss med å levere flere idéer og enda mer kvalitet på medieflater som blir stadig viktigere for våre kunder.»

Etter tre år på skolebenken på Westerdals/Kristiania har Mellina jobbet som kreatør i digitalbyrået Cavai. Hun er en allrounder med et imponerende spekter av ferdigheter, som er klar til å bidra til å levere kreative ideer for kundene våre. Vi gleder oss til å jobbe sammen.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Godt å bare få det servert
Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.

read more
Miljørapport 2022
Miljørapport 2022

Vi ønsker å bidra der vi kan til en mer bærekraftig verden. Vi er Miljøfyrtårn-sertifisert, noe som gir oss et konkret verktøy for å forbedre våre miljøprestasjoner innenfor områdene arbeidsmiljø, avfallshåndtering, energibruk, innkjøp og transport. Her har vi en liten oppsummering av tiltakene vi har gjort i 2022.

read more

Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.

Nå kan du gjøre et scoop på strategi
og analyse av mediefremtiden

Hva bør norske annonsører gjøre når cookien forsvinner
og varelageret på TV minker? Akkurat det spørsmålet har vi brukt
over 2000 timer på, og deler gjerne våre tanker.

Å handle media- og reklame ett sted har mange fordeler

Vi er til for å skape effekt for kundene våre. Effekt er en funksjon av innhold og spredning, og vi vet at den blir bedre når alle spesialister jobber tett sammen for å løse problemstillinger for kundene våre. Derfor lagde vi Atyp.