Kategori:

Nytt kreativt hode til Atyp

Innholdskreatøren Mellina Villanueva er det nyeste tilskuddet i Atyp-gjengen. Velkommen skal du være!

Hågen Pettersen, daglig leder hos oss, kunne ikke være mer fornøyd med å ha Mellina ombord. «I et medielandskap hvor kundenes egne plattformer og sosiale medier får stadig større del av mediebudsjettet, er vi veldig fornøyde med å få Mellina med på Atyp-laget.» sier Hågen. «Mellina er en moderne innholdskreatør som vil hjelpe oss med å levere flere idéer og enda mer kvalitet på medieflater som blir stadig viktigere for våre kunder.»

Etter tre år på skolebenken på Westerdals/Kristiania har Mellina jobbet som kreatør i digitalbyrået Cavai. Hun er en allrounder med et imponerende spekter av ferdigheter, som er klar til å bidra til å levere kreative ideer for kundene våre. Vi gleder oss til å jobbe sammen.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Av-og-til velger Atyp
Av-og-til velger Atyp

I en nylig avsluttet byråkonkurranse ble det klart at Atyp i årene som kommer skal løse kommunikasjonen som skal hjelpe foreldre å ta praten med ungdom om alkohol. Målet er å bidra til å utsette debutalderen og redusere risikofylt alkoholbruk.

read more

Note to self – derfor bør historiefortellere omfavne Byron Sharp

Byron Sharp, eller rettere sagt tolkningen av hans bøker har vært et hår i suppa for mange av oss som jobber med å lage reklame.

Samsnakka om alkohol?

Etter at det ble kjent at
Av-og-til valgte oss som sitt nye reklamebyrå, er endelig den første kampanje på lufta.

Praksisteam på besøk

De siste månedene har vi vært så heldige å ha Caroline og Gjon på besøk hos oss.