En sterk merkevare er mer enn et navn og en logo. Sterke merkevarer har en tydelig forretningsidé som relevante målgrupper legger merke til, tror på og handler med. I denne artikkelen viser vi eksempel på hvordan vi i atyp gjør en idé om til en merkevare.
Som et kreativt hybridbyrå holder vi på med ganske mye forskjellig. Smått og stort av det vil vi dele her.
Hold deg oppdatert ved å melde deg på vårt nyhetsbrev.
2x gull på Medieprisen! ⭐️
På torsdagens Mediepris-utdeling stakk Atyp av med hele to gull i kategoriene Mediekreativitet og Mediestrategi.
NAV velger Atyp som reklame- og mediebyrå
Hurra! Atyp er NAVs nye reklame- og mediebyrå.
To bronse og én shortlist i en av verdens mest prestisjefylte kreative konkurranser
Cresta Awards har siden 1993 vurdert, juryert og premiert de beste kreative arbeidene fra mer enn 70 land.
Samsnakka om alkohol?
Tidligere i år ble det kjent at Av-og-til valgte oss som sitt nye reklamebyrå på tematikken ungdom og alkohol. Endelig er første kampanje på lufta.
Vi vokser på media og søk 🔍
Vi har hatt god vekst innen media og nye krefter er derfor hentet inn.
Fem shortlister på en dag!
Atyps arbeid for Bufdir «Tusen spørsmål til de tusen hjem» er shortlistet i hele tre kategorier i Cresta Awards: Nærmere bestemt The Media Magic...
Er det på tide å slutte å snakke om «Distinctive Brand Assets»?
Markedsføringshistorien er full av buzzwords. Et av de mest populære akkurat nå er «Distinctive Brand Assets».
Atyp + Bilkollektivet 🚗💨
Bilkollektivet er Norges eldste og største bildelingstjeneste, eid av medlemmene. Det er en non-profit organisasjon. Målet er å redusere antall biler og penger brukt på bil ved å tilby folk å disponere bil kun når de trenger det
Velkommen Leslie 👋
Vi i Atyp er så heldige å ha en praksisstudent hos oss frem til jul.