Medielandskapet anno 2023
2023 har for mange annonsører startet tyngre enn forventet. Hvorfor er det slik?
2023 har for mange annonsører startet tyngre enn forventet. Hvorfor er det slik?
Det er stadig behov for forsterkninger i Karlstadgata 11, og den siste inn døra er prosjektleder Karoline Jakobsen.
Det var radiospottene for Fortum som stakk av med Sølvmikken i februar. Her kan du høre alle spottene.
Friele er ett av de aller sterkeste kaffemerkene på markedet i dag, og vi i Atyp gleder oss til å jobbe med de.
Rådgiver Svein Larsen stiller spørsmålstegn ved om «Always On» alltid er den rette løsningen.
Vi har vært så heldige å få lage animasjonsfilm for leketøykjeden Extra Leker.
Når Kampanje for 33. gang presenterte Årets Byråprofil, hvor norske annonsører evaluerer seg frem til landets mest attraktive reklamebyrå, er det moro å se at atyp er årets nykommer på topp 10 listen.
En sterk merkevare er mer enn et navn og en logo. Sterke merkevarer har en tydelig forretningsidé som relevante målgrupper legger merke til, tror på og handler med. I denne artikkelen viser vi eksempel på hvordan vi i atyp gjør en idé om til en merkevare.
På torsdagens Mediepris-utdeling stakk Atyp av med hele to gull i kategoriene Mediekreativitet og Mediestrategi.