Kategori:

Årets nykommer i Byråprofil

Når Kampanje for 33. gang presenterte Årets Byråprofil, hvor norske annonsører evaluerer seg frem til landets mest attraktive reklamebyrå, er det moro å se at atyp er årets nykommer på topp 10 listen.

I et fantastisk år, hvor vår filosofi og arbeidsform har blitt belønnet med utmerkelser både som mediebyrå og reklamebyrå, både nasjonalt og internasjonalt, er det selvsagt viktig for oss at norske annonsører legger merke til og anerkjenner våre resultater, sier daglig leder Hågen Pettersen.

Plassering Byrå Fjorårets plassering
1 Try (1)
2 Pol (2)
3 Morgenstern (4)
4 Anti (3)
5 Anorak (5)
6 WAL (7)
7 Los & Co (7)
8 Atyp Ny
8 Dinamo (9)
8 Publicis Kitchen (6)

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

A brand is an idea that people live by
A brand is an idea that people live by

En sterk merkevare er mer enn et navn og en logo. Sterke merkevarer har en tydelig forretningsidé som relevante målgrupper legger merke til, tror på og handler med. I denne artikkelen viser vi eksempel på hvordan vi i atyp gjør en idé om til en merkevare.

read more

Medielandskapet anno 2023

2023 har for mange annonsører startet tyngre enn forventet. Hvorfor er det slik?

Ny prosjektleder til Atyp 

Det er stadig behov for forsterkninger i Karlstadgata 11, og den siste inn døra er prosjektleder Karoline Jakobsen.

Jippi! Vi vant Sølvmikken 🎙️

Det var radiospottene for Fortum som stakk av med Sølvmikken i februar. Her kan du høre alle spottene.