Tidligere i år gjennomførte Barnekreftforeningen en reklamepitsj der de valgte Atyp som sitt nye reklame- og mediebyrå. Første resultat av dette samarbeidet er nå klart.
Som et kreativt hybridbyrå holder vi på med ganske mye forskjellig. Smått og stort av det vil vi dele her.
Hold deg oppdatert ved å melde deg på vårt nyhetsbrev.
Flere kjenner til Atyp
Undersøkelsen Byråprofil har vært gjennomført blant norske annonsører siden 70-tallet.
Si hei til Birgitte 👋
Atyp er glade for å kunne presentere dere for vår første kvinnelige rådgiver.
Flytoget velger Atyp som sitt mediebyrå
Vi gleder oss til å jobbe med Flytoget de kommende seks årene.
Godt å bare få det servert
Fjordland ønsket seg et langsiktig konsept som kunne romme alle produktene og gjøre en god jobb både på merkevare- og produktnivå.
Snarvisitt i bransjen
Noe av det hyggeligste vi vet er når noen har lyst til å ha arbeidsuken sin hos oss. Edvard var hos oss i fire dager og fikk oppleve litt av hvert. Han har oppsummert uken selv her!
8 ideer til reklame på radio
Hvis du spør meg om et perfekt sted for å formidle kommersielle budskap, kan det godt hende jeg svarer radio. Reklame på radio er nemlig lett tilgjengelig, kjapt å produsere og relativt rimelig både å lage og distribuere.
Podcaststudio klart til bruk
Vurderer du å spille inn en podcast? Flaks for deg at vi har et splitter nytt podcastrom i 2. etg i Karlstadgata 11!
Hurra! Atyp har blant landets mest fornøyde kunder
For sjette året på rad har det svenske analysebyrået Regi gjennomført Nordens største bransjeundersøkelse, hvor mer enn 250 byråer har deltatt.
Over 4.000 kjøpere av kommunikasjonstjenester har svart på hvor tilfreds de er med sine respektive byråer.
Fikk du med deg vårt sommerpanel?
Så du vårt sommerpanel med sommerens viktigste KPI’er? Her kan du følge live oppdaterte tall som antall solgte flasker rosé på Vinmonopolet, streams av Postgirobygget og temperatur i hovedstaden.