Kategori:

Atyp vinner byråbattle!

I dag, torsdag 3.mars, gjennomførte MFO sitt årlig arrangement Byråbattle, hvor vi deltok sammen med Mindshare, OMD og Red Denstu X. Alle byråene pitchet på samme brief, på det fiktive caset MFO Circle, som skulle være en ny tjeneste for innlevering, kjøp og salg av brukte klær. Vår løsning på briefen ble konseptet RE by MFO, og det ble tatt ut i mange ulike flater og varianter. Hele caset og presentasjonen kan du se i video under.

Etter en stemmegivning, hvor en jury bestående av svært kvalifiserte markedsførere, hadde 70% å si, mens publikumsjuryen telte 30%, stakk vi av med seieren.

På scenen for Atyp stod Hågen og Anine, mens mange i byrået har vært involvert i caseløsningen.

Vi er skikkelig stolte over at vår atypiske leveranse faller i smak, både hos fagjuryen og i salen.

Foto: Anette Johansen-Desjardin

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Vi vokser på media og søk 🔍

Vi har hatt god vekst innen media og nye krefter er derfor hentet inn.

Fem shortlister på en dag!

Atyps arbeid for Bufdir «Tusen spørsmål til de tusen hjem» er shortlistet i hele tre kategorier i Cresta Awards: Nærmere bestemt The Media Magic...

Er det på tide å slutte å snakke om «Distinctive Brand Assets»?

Markedsføringshistorien er full av buzzwords. Et av de mest populære akkurat nå er «Distinctive Brand Assets».