Kategori:

Fosterhjem + Spider-Man = sant

For å flere til å ta fosterhjemspraten hjemme har vi vært på kino.
I samme periode slo Spider-Man filmen, No Way home, alle seerrekorder på lenge og skapte den fjerde beste åpningshelgen gjennom tidene. Dette viser at kino fortsatt er en ettertraktet underholdningsarena. Vi lagde selvsagt en egen reklamefilm tilpasset Spider-Man.

Bufdir jobber med å skaffe fosterhjem til barn og unge i Norge. Ved utgangen av 2020 var det over 200 barn og unge som ventet på et fosterhjem. Samtidig finnes det nærmere 380 000 personer som er motiverte for å være fosterforeldre, så fokuset i kommunikasjonen var å omgjøre motivasjon til handling.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Vår miljøpolicy
Vår miljøpolicy

I Atyp er vi opptatt av at vi i vår arbeidshverdag bidrar til en mer bærekraftig by. Det var derfor naturlig for oss å bli Miljøfyrtårn-sertifisert.

read more

Tusen digitale skjermer fra Posten til Bufdir

Kampanjen «Tusen spørsmål til de tusen hjem» sikret Bufdir seieren i Årets Markedsfører 2021 og ble belønnet med fire gull i årets Gullblyanten.

Vår miljøpolicy

I Atyp er vi opptatt av at vi i vår arbeidshverdag bidrar til en mer bærekraftig by. Det var derfor naturlig for oss å bli Miljøfyrtårn-sertifisert.

Sølv i Sølvmikken for lansering av Mercedes-Benz Citan

I forbindelse med lasering av «Den lille kjempen» Citan, har kreativt team Dagmar og Trond dramatisert lasterommets imponerende romslighet i tre radiospotter som ble belønnet med sølv i sølvmikken i februar.