Kategori:

Fosterhjem + Spider-Man = sant

For å flere til å ta fosterhjemspraten hjemme har vi vært på kino.
I samme periode slo Spider-Man filmen, No Way home, alle seerrekorder på lenge og skapte den fjerde beste åpningshelgen gjennom tidene. Dette viser at kino fortsatt er en ettertraktet underholdningsarena. Vi lagde selvsagt en egen reklamefilm tilpasset Spider-Man.

Bufdir jobber med å skaffe fosterhjem til barn og unge i Norge. Ved utgangen av 2020 var det over 200 barn og unge som ventet på et fosterhjem. Samtidig finnes det nærmere 380 000 personer som er motiverte for å være fosterforeldre, så fokuset i kommunikasjonen var å omgjøre motivasjon til handling.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Av-og-til velger Atyp
Av-og-til velger Atyp

I en nylig avsluttet byråkonkurranse ble det klart at Atyp i årene som kommer skal løse kommunikasjonen som skal hjelpe foreldre å ta praten med ungdom om alkohol. Målet er å bidra til å utsette debutalderen og redusere risikofylt alkoholbruk.

read more

Note to self – derfor bør historiefortellere omfavne Byron Sharp

Byron Sharp, eller rettere sagt tolkningen av hans bøker har vært et hår i suppa for mange av oss som jobber med å lage reklame.

Samsnakka om alkohol?

Etter at det ble kjent at
Av-og-til valgte oss som sitt nye reklamebyrå, er endelig den første kampanje på lufta.

Praksisteam på besøk

De siste månedene har vi vært så heldige å ha Caroline og Gjon på besøk hos oss.