Kategori:

Fosterhjem + Spider-Man = sant

For å flere til å ta fosterhjemspraten hjemme har vi vært på kino.
I samme periode slo Spider-Man filmen, No Way home, alle seerrekorder på lenge og skapte den fjerde beste åpningshelgen gjennom tidene. Dette viser at kino fortsatt er en ettertraktet underholdningsarena. Vi lagde selvsagt en egen reklamefilm tilpasset Spider-Man.

Bufdir jobber med å skaffe fosterhjem til barn og unge i Norge. Ved utgangen av 2020 var det over 200 barn og unge som ventet på et fosterhjem. Samtidig finnes det nærmere 380 000 personer som er motiverte for å være fosterforeldre, så fokuset i kommunikasjonen var å omgjøre motivasjon til handling.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Godt å bare få det servert
Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.

read more
Det er mye å tjene på å handle reklame og media samme sted
Det er mye å tjene på å handle reklame og media samme sted

Ved å samle alt en moderne annonsør trenger i ett og samme byrå, vil tiden som går med til overlappende oppgaver reduseres med opptil 49 %. Så hvis vi er enige om at tid er penger – kan tiden man sparer frigjøre midler til å skape mer verdi, større effekt og økt avkastning. Vi tror dette kort oppsummert er verdien av å samle alt hos ett og samme miljø.

read more
Miljørapport 2022
Miljørapport 2022

Vi ønsker å bidra der vi kan til en mer bærekraftig verden. Vi er Miljøfyrtårn-sertifisert, noe som gir oss et konkret verktøy for å forbedre våre miljøprestasjoner innenfor områdene arbeidsmiljø, avfallshåndtering, energibruk, innkjøp og transport. Her har vi en liten oppsummering av tiltakene vi har gjort i 2022.

read more

Atyp avslører: Distinkte merkemarkører gjorde underverker for content-løpet til Norges største arbeidsplass

Honningcentralen ville minne folk om ulike fordeler ved bruk av honning. En viktig del av mediemiksen var å lage en content-artikkel med tilhørende native-annonser.

10 vitenskapelig dokumenterte snarveier til reklameeffekt

I Atyp er vi mer enn gjennomsnittlig opptatt av å skape effekt. Effekt handler i de fleste tilfeller om å påvirke adferd, og vi lener oss derfor mot adferdspsykologien for å hente kunnskap og inspirasjon til hvordan vi mest effektivt kan påvirke adferd i en gitt situasjon.

Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.