Atyp hentet flest gull pĂ„ Gullblyanten! 🏆

Vi er helt utrolig stolte av Ă„ kunne si at vi vant flest gull under Ă„rets Gullblyanten.

Det var kampanjen «Tusen spÞrsmÄl til de tusen hjem» for Bufdir som vant gull i kategoriene PR, media, effekt og aktivering. I tillegg ble vi tildelt fire andre priser: SÞlv i kategorien audio, for «Lytt deg bort» og Storytel, bronsje i kategorien effekt for Honningcentralen og caset «Hvordan lage buzz for en liten gul boks?» I tillegg tok Bufdir-kampanjen ogsÄ bronsje i kategorien print og et diplom i kategorien integrert.

Bufdir – Tusen spĂžrsmĂ„l til de tusen hjem

I august i fjor lanserte Atyp sammen med Bufdir kampanjen «Tusen spÞrsmÄl til de tusen hjem». Bakgrunnen for kampanjen er at mange barn og unge i Norge venter pÄ et fosterhjem. Samtidig vet vi at hele 17 % av nordmenn er positive til Ä bli fosterforeldre. Utfordringen til Bufdir var Ä fÄ enda flere av de positivt innstilte til Ä ta engasjementet et skritt lenger, og bli fosterforeldre. Les mer om kampanjen her.

Honningcentralen – Norges stþrste arbeidsplass

Med sine birÞktere og milliarder av bier, er de Honningcentralen Norges desidert stÞrste arbeidsplass!  Les mer om hvordan vi skapte buzz rundt Honningcentralen her

Storytel – Lytt deg bort

Sommeren er hĂžytid for lydbĂžker, og Storytel Ăžnsket ganske enkelt en radiokampanje som minnet folk om dette. HĂžr radiospottene her!

Ønsker du mer informasjon?



+47 982 57 607

HĂ„gen Pettersen

Andre lignende artikler:

Nyhetsbrev juni 2022
Nyhetsbrev juni 2022

Pallplasseringer i SÞlvmikken! Radiospottene om sammenslÄingen av Fortum og Hafslund StrÞm tok 1. plassen i SÞlvmikken i april. Mens 3. plassen...

read more

Atyp sĂžker grafisk designer

Atyp er et reklame- og mediebyrÄ med et tydelig kreativt fokus. NÄ leter vi etter en ny grafisk designer som Þnsker Ä bidra til Ä styrke vÄr...

Nyhetsbrev juni 2022

Pallplasseringer i SÞlvmikken! Radiospottene om sammenslÄingen av Fortum og Hafslund StrÞm tok 1. plassen i SÞlvmikken i april. Mens 3. plassen...

Tusen digitale skjermer fra Posten til Bufdir

Kampanjen «Tusen spĂžrsmĂ„l til de tusen hjem» sikret Bufdir seieren i Årets MarkedsfĂžrer 2021 og ble belĂžnnet med fire gull i Ă„rets Gullblyanten.