Kategori:

Atyp henter rådgiver fra Facebook

Har en bakgrunn som passer perfekt

Birgitte Christensen forlater Facebooks hovedkontor i Dublin for å bli strategisk rådgiver hos Atyp, hvor hun får ansvar for drift- og utvikling av blant annet Mercedes-Benz sine aktiviteter i Norge.

– Det er klart det er gøy å få jobb i Karlstadgata, når du får arbeide med noen av verdens mest kjente merkevarer, og være en del av et team med imponerende meritter innenfor kreativitet og mediaeffektivitet, sier Birgitte.

Hun forteller at Atyps bredde i kompetanse på både kreativitet, teknologi og medierådgivning ble utslagsgivende for at hun valgte oss. 

– Jeg opplever at Atyp er et kreativt hybridbyrå som dekker moderne annonsørers behov for tett integrasjon mellom strategi, kreativitet, media og teknologi – litt sånn som meg med min bakgrunn, sier hun.

Daglig leder i Atyp, Hågen Pettersen, er veldig fornøyd med å få Birgitte på laget. 

– Birgitte har en bakgrunn som passer perfekt i et kreativt hybridbyrå som Atyp. Med konseptuell reklamebakgrunn som strategisk merkevare- og kommunikasjonsplanner, kombinert med bred erfaring fra sosiale-, digitale- og performance medier, har Birgitte skapt seg en unik rådgiverprofil. Som rådgiver i Facebook, for de fremste nettverksuavhengige byråene i Norden, har hun også tilegnet seg solid kompetanse på hva som skal til for å skape nyskapende, datadrevne løsninger, avslutter han.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Godt å bare få det servert
Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.

read more
Det er mye å tjene på å handle reklame og media samme sted
Det er mye å tjene på å handle reklame og media samme sted

Ved å samle alt en moderne annonsør trenger i ett og samme byrå, vil tiden som går med til overlappende oppgaver reduseres med opptil 49 %. Så hvis vi er enige om at tid er penger – kan tiden man sparer frigjøre midler til å skape mer verdi, større effekt og økt avkastning. Vi tror dette kort oppsummert er verdien av å samle alt hos ett og samme miljø.

read more

Dobbel seier i ANFO Effekt

Yes! Sammen med Fjordland hentet vi to premier i årets ANFO Effekt.

Fotballfilmen har gått til utlandet

Det er veldig gøy å se at vår nyeste reklamefilm for Bufdir og fosterhjem.no har blitt plukket opp av internasjonale bransjesider.

Atyp avslører: Distinkte merkemarkører gjorde underverker for content-løpet til Norges største arbeidsplass

Honningcentralen ville minne folk om ulike fordeler ved bruk av honning. En viktig del av mediemiksen var å lage en content-artikkel med tilhørende native-annonser.