Har du ikke fått med deg at vi har en innholdsavdeling, sa du? Da er det på høy tid å sjekke ut showreelen vår!
Som et kreativt hybridbyrå holder vi på med ganske mye forskjellig. Smått og stort av det vil vi dele her.
Hold deg oppdatert ved å melde deg på vårt nyhetsbrev.
Atyp Media lanserer: Digital helsesjekk
Nå lanserer Atyp en enkel digital helsesjekk for å evaluere nettstedets prestasjon mot sentrale konkurrenter.
Hva bør din merkevare gjøre nå?
Selv om første bølge av covid-19 har skylt forbi, i hvert fall i Norge, står vi overfor en særdeles usikker situasjon både som forbrukere og markedsførere i tiden fremover. Kommer det en bølge to, og i så fall når?
Tidenes el-bilferie med nye EQC!
Er el-bilen troverdig som en fullverdig erstatter for fossilbilen?
Fjordland Grøtlunsj
En aldri så liten relansering.
Eliteserien på dplay
Ny radiokampanje for Eliteserien på dplay.
Her er jobbene som ble premiert i Sølvmikken
Radiospottene om sammenslåingen av Fortum og Hafslund Strøm tok 1. plassen i Sølvmikken i april. Mens 3. plassen samme måneden gikk til Skatteetaten...
Dent – Det store comebacket
Hvordan Dent gjenerobret posisjonen som markedsleder innen store pastiller med lanseringen av Dent Flip.
The dark side of data
Et foredrag som ikke handler om facebook, algoritmer og fake news, men de utfordringene man står ovenfor når man ønsker å lage reklame som blir lagt merke til, delt og snakket om i digitale, sosiale og lineære kanaler.
Slik lurer du hjernens evne til å filtrere bort reklame
En analyse av 95 profilfilmer fra Reklamebørsen.