Bufdir og Atyp er vinnere av «Årets Markedsfører»!

Det var knallhard konkurranse da det for 22. gang skulle deles ut «Årets Markedsfører».

Det var Posten, Bulder Bank, Meny, Redningsselskapet og Bufdir som kjempet med nebb og klør om den gjeve tittelen. Det var stor jubel hos oss da det ble annonsert at det var sistenevnte med kampanjen «Tusen spørsmål til de tusen hjem» som gikk til topps!

– Juryen er spesielt imponert over de utradisjonelle valgene på mediamiks – og de kraftfulle kreative løsningene. Godt forretningsmessig håndverk og smarte grep har også skapt en vinn-vinn situasjon for flere parter, med uttak som har fortsatt å vokse nærmest organisk etter lansering. Budskapet ble levert over hele Norge, inn i hjemmene – og til de avgjørende situasjonene for målgruppen, skriver juryen.

Les mer om jobben her.

Foto: Kampanje

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Årets nykommer i Byråprofil
Årets nykommer i Byråprofil

Når Kampanje for 33. gang presenterte Årets Byråprofil, hvor norske annonsører evaluerer seg frem til landets mest attraktive reklamebyrå, er det moro å se at atyp er årets nykommer på topp 10 listen.

read more
A brand is an idea that people live by
A brand is an idea that people live by

En sterk merkevare er mer enn et navn og en logo. Sterke merkevarer har en tydelig forretningsidé som relevante målgrupper legger merke til, tror på og handler med. I denne artikkelen viser vi eksempel på hvordan vi i atyp gjør en idé om til en merkevare.

read more

Medielandskapet anno 2023

2023 har for mange annonsører startet tyngre enn forventet. Hvorfor er det slik?

Ny prosjektleder til Atyp 

Det er stadig behov for forsterkninger i Karlstadgata 11, og den siste inn døra er prosjektleder Karoline Jakobsen.

Jippi! Vi vant Sølvmikken 🎙️

Det var radiospottene for Fortum som stakk av med Sølvmikken i februar. Her kan du høre alle spottene.