Bufdir og Atyp er vinnere av «Årets Markedsfører»!

Det var knallhard konkurranse da det for 22. gang skulle deles ut «Årets Markedsfører».

Det var Posten, Bulder Bank, Meny, Redningsselskapet og Bufdir som kjempet med nebb og klør om den gjeve tittelen. Det var stor jubel hos oss da det ble annonsert at det var sistenevnte med kampanjen «Tusen spørsmål til de tusen hjem» som gikk til topps!

– Juryen er spesielt imponert over de utradisjonelle valgene på mediamiks – og de kraftfulle kreative løsningene. Godt forretningsmessig håndverk og smarte grep har også skapt en vinn-vinn situasjon for flere parter, med uttak som har fortsatt å vokse nærmest organisk etter lansering. Budskapet ble levert over hele Norge, inn i hjemmene – og til de avgjørende situasjonene for målgruppen, skriver juryen.

Les mer om jobben her.

Foto: Kampanje

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Godt å bare få det servert
Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.

read more
Miljørapport 2022
Miljørapport 2022

Vi ønsker å bidra der vi kan til en mer bærekraftig verden. Vi er Miljøfyrtårn-sertifisert, noe som gir oss et konkret verktøy for å forbedre våre miljøprestasjoner innenfor områdene arbeidsmiljø, avfallshåndtering, energibruk, innkjøp og transport. Her har vi en liten oppsummering av tiltakene vi har gjort i 2022.

read more

Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.

Nå kan du gjøre et scoop på strategi
og analyse av mediefremtiden

Hva bør norske annonsører gjøre når cookien forsvinner
og varelageret på TV minker? Akkurat det spørsmålet har vi brukt
over 2000 timer på, og deler gjerne våre tanker.

Å handle media- og reklame ett sted har mange fordeler

Vi er til for å skape effekt for kundene våre. Effekt er en funksjon av innhold og spredning, og vi vet at den blir bedre når alle spesialister jobber tett sammen for å løse problemstillinger for kundene våre. Derfor lagde vi Atyp.