NAV velger Atyp som reklame- og mediebyrå

Hurra! Atyp er NAVs nye reklame- og mediebyrå.

Ni andre byråer var med i anbudet, men etter en samlet vurdering kom Atyp best ut på både pris og kvalitet. Det betyr at vi i tiden fremover skal bistå NAV med strategisk rådgivning i forbindelse med reklame- og medieplassering, markedskommunikasjon og kampanjer, visuell identitet, merkevarebygging og medierådgivning.

– Vi er stolte av at NAV velger oss som medie- og reklamebyrå, og vi gleder oss til å gå i gang med samarbeidet, sier daglig leder Hågen Pettersen.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Atyp + Bilkollektivet 🚗💨
Atyp + Bilkollektivet 🚗💨

Bilkollektivet er Norges eldste og største bildelingstjeneste, eid av medlemmene. Det er en non-profit organisasjon. Målet er å redusere antall biler og penger brukt på bil ved å tilby folk å disponere bil kun når de trenger det

read more

Tre shortlister i årets Gulltaggen!

Med tre shortlist-plasseringer for arbeidene «NAV IT» for NAV og Skatteetatens «Trange rom på trange flater», er atyp blant de ni byråene med flest nominasjoner i årets Gulltaggen.

Medielandskapet anno 2023

2023 har for mange annonsører startet tyngre enn forventet. Hvorfor er det slik?

Jippi! Vi vant Sølvmikken 🎙️

Det var radiospottene for Fortum som stakk av med Sølvmikken i februar. Her kan du høre alle spottene.