NAV velger Atyp som reklame- og mediebyrå

Hurra! Atyp er NAVs nye reklame- og mediebyrå.

Ni andre byråer var med i anbudet, men etter en samlet vurdering kom Atyp best ut på både pris og kvalitet. Det betyr at vi i tiden fremover skal bistå NAV med strategisk rådgivning i forbindelse med reklame- og medieplassering, markedskommunikasjon og kampanjer, visuell identitet, merkevarebygging og medierådgivning.

– Vi er stolte av at NAV velger oss som medie- og reklamebyrå, og vi gleder oss til å gå i gang med samarbeidet, sier daglig leder Hågen Pettersen.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Atyp + Bilkollektivet 🚗💨
Atyp + Bilkollektivet 🚗💨

Bilkollektivet er Norges eldste og største bildelingstjeneste, eid av medlemmene. Det er en non-profit organisasjon. Målet er å redusere antall biler og penger brukt på bil ved å tilby folk å disponere bil kun når de trenger det

read more

Trenger du hjelp med sosiale medier?

Vi utvikler konsepter, filmer intervjuer, skriver native-artikler og lager rekrutteringskampanjer spesielt for SoMe. Her får du en smakebit av noe av det vi har laget.

Vi har lekt oss med LEGO®

Vi har vært så heldige å få lage animasjonsfilm for leketøykjeden Extra Leker.

To bronse og én shortlist i en av verdens mest prestisjefylte kreative konkurranser

Cresta Awards har siden 1993 vurdert, juryert og premiert de beste kreative arbeidene fra mer enn 70 land.