Kategori:

2x gull på Medieprisen! ⭐️

På torsdagens Mediepris-utdeling stakk Atyp av med hele to gull i kategoriene Mediekreativitet og Mediestrategi.

– Jeg er så utrolig stolt og takknemlig over at man blir satt pris på. Vi får gull for å være reklame- og mediebyrå. Det er jeg så glad for. For det er når reklamebyrå og mediebyrå jobber under samme tak at vi lager de beste jobbene. Det tror vi på. Og i dag fikk vi bevis på akkurat det, sier Hågen.

Totalt var det 29 jobber på shortlist som ble til 17 finalister før utdelingen.

– Jeg tror ikke det er ofte det skjer at man vinner både strategi og kreativitet. Det sier noe om hva som bor i byrået. At vi jobber tett og integrert, spesielt på det caset her. Vi er veldig stolte over hva vi har fått til, det konseptet som er spikket ut og de tankene som ligger bak, sier André.

Les mer om jobben her.

 

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen, daglig leder

Andre lignende artikler:

Årets nykommer i Byråprofil
Årets nykommer i Byråprofil

Når Kampanje for 33. gang presenterte Årets Byråprofil, hvor norske annonsører evaluerer seg frem til landets mest attraktive reklamebyrå, er det moro å se at atyp er årets nykommer på topp 10 listen.

read more
A brand is an idea that people live by
A brand is an idea that people live by

En sterk merkevare er mer enn et navn og en logo. Sterke merkevarer har en tydelig forretningsidé som relevante målgrupper legger merke til, tror på og handler med. I denne artikkelen viser vi eksempel på hvordan vi i atyp gjør en idé om til en merkevare.

read more
Atyp + Bilkollektivet 🚗💨
Atyp + Bilkollektivet 🚗💨

Bilkollektivet er Norges eldste og største bildelingstjeneste, eid av medlemmene. Det er en non-profit organisasjon. Målet er å redusere antall biler og penger brukt på bil ved å tilby folk å disponere bil kun når de trenger det

read more

Årets nykommer i Byråprofil

Når Kampanje for 33. gang presenterte Årets Byråprofil, hvor norske annonsører evaluerer seg frem til landets mest attraktive reklamebyrå, er det moro å se at atyp er årets nykommer på topp 10 listen.

A brand is an idea that people live by

En sterk merkevare er mer enn et navn og en logo. Sterke merkevarer har en tydelig forretningsidé som relevante målgrupper legger merke til, tror på og handler med. I denne artikkelen viser vi eksempel på hvordan vi i atyp gjør en idé om til en merkevare.

NAV velger Atyp som reklame- og mediebyrå

Hurra! Atyp er NAVs nye reklame- og mediebyrå.