Kategori:

2x gull på Medieprisen! ⭐️

På torsdagens Mediepris-utdeling stakk Atyp av med hele to gull i kategoriene Mediekreativitet og Mediestrategi.

– Jeg er så utrolig stolt og takknemlig over at man blir satt pris på. Vi får gull for å være reklame- og mediebyrå. Det er jeg så glad for. For det er når reklamebyrå og mediebyrå jobber under samme tak at vi lager de beste jobbene. Det tror vi på. Og i dag fikk vi bevis på akkurat det, sier Hågen.

Totalt var det 29 jobber på shortlist som ble til 17 finalister før utdelingen.

– Jeg tror ikke det er ofte det skjer at man vinner både strategi og kreativitet. Det sier noe om hva som bor i byrået. At vi jobber tett og integrert, spesielt på det caset her. Vi er veldig stolte over hva vi har fått til, det konseptet som er spikket ut og de tankene som ligger bak, sier André.

Les mer om jobben her.

 

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen, daglig leder

Andre lignende artikler:

Godt å bare få det servert
Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.

read more
Det er mye å tjene på å handle reklame og media samme sted
Det er mye å tjene på å handle reklame og media samme sted

Ved å samle alt en moderne annonsør trenger i ett og samme byrå, vil tiden som går med til overlappende oppgaver reduseres med opptil 49 %. Så hvis vi er enige om at tid er penger – kan tiden man sparer frigjøre midler til å skape mer verdi, større effekt og økt avkastning. Vi tror dette kort oppsummert er verdien av å samle alt hos ett og samme miljø.

read more

Dobbel seier i ANFO Effekt

Yes! Sammen med Fjordland hentet vi to premier i årets ANFO Effekt.

Fotballfilmen har gått til utlandet

Det er veldig gøy å se at vår nyeste reklamefilm for Bufdir og fosterhjem.no har blitt plukket opp av internasjonale bransjesider.

Atyp avslører: Distinkte merkemarkører gjorde underverker for content-løpet til Norges største arbeidsplass

Honningcentralen ville minne folk om ulike fordeler ved bruk av honning. En viktig del av mediemiksen var å lage en content-artikkel med tilhørende native-annonser.