To bronse og én shortlist i en av verdens mest prestisjefylte kreative konkurranser

Cresta Awards har siden 1993 vurdert, juryert og premiert de beste kreative arbeidene fra mer enn 70 land.

Jubelen stod derfor i taket her i Karlstadgata, da det i dag ble klart at vi har vunnet hele to bronse og en shortlist for kampanjen vi har gjort for  Bufdir og Bufetat – «Tusen spørsmål til de tusen hjem». Vi mottok bronse i kategoriene «Creative Strategy» og «The Media Magic Award», i tillegg til at vi ble shortlistet i kategorien «Direct».

Jobben har det siste året gjort seg bemerket i en lang rekke nasjonale konkurranser som Gullblyanten, Gulltaggen, Årets Markedsfører og Max Marketing Mix. Det er rett og slett veldig inspirerende å tenke på at mer enn 120 jurymedlemmer fra hele verden, mener at arbeidet vårt også viser kreativitet i verdensklasse!

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Årets nykommer i Byråprofil
Årets nykommer i Byråprofil

Når Kampanje for 33. gang presenterte Årets Byråprofil, hvor norske annonsører evaluerer seg frem til landets mest attraktive reklamebyrå, er det moro å se at atyp er årets nykommer på topp 10 listen.

read more
A brand is an idea that people live by
A brand is an idea that people live by

En sterk merkevare er mer enn et navn og en logo. Sterke merkevarer har en tydelig forretningsidé som relevante målgrupper legger merke til, tror på og handler med. I denne artikkelen viser vi eksempel på hvordan vi i atyp gjør en idé om til en merkevare.

read more

Medielandskapet anno 2023

2023 har for mange annonsører startet tyngre enn forventet. Hvorfor er det slik?

Ny prosjektleder til Atyp 

Det er stadig behov for forsterkninger i Karlstadgata 11, og den siste inn døra er prosjektleder Karoline Jakobsen.

Jippi! Vi vant Sølvmikken 🎙️

Det var radiospottene for Fortum som stakk av med Sølvmikken i februar. Her kan du høre alle spottene.