Kategori:

Årets nykommer i Byråprofil

Når Kampanje for 33. gang presenterte Årets Byråprofil, hvor norske annonsører evaluerer seg frem til landets mest attraktive reklamebyrå, er det moro å se at atyp er årets nykommer på topp 10 listen.

I et fantastisk år, hvor vår filosofi og arbeidsform har blitt belønnet med utmerkelser både som mediebyrå og reklamebyrå, både nasjonalt og internasjonalt, er det selvsagt viktig for oss at norske annonsører legger merke til og anerkjenner våre resultater, sier daglig leder Hågen Pettersen.

Plassering Byrå Fjorårets plassering
1 Try (1)
2 Pol (2)
3 Morgenstern (4)
4 Anti (3)
5 Anorak (5)
6 WAL (7)
7 Los & Co (7)
8 Atyp Ny
8 Dinamo (9)
8 Publicis Kitchen (6)

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Av-og-til velger Atyp
Av-og-til velger Atyp

I en nylig avsluttet byråkonkurranse ble det klart at Atyp i årene som kommer skal løse kommunikasjonen som skal hjelpe foreldre å ta praten med ungdom om alkohol. Målet er å bidra til å utsette debutalderen og redusere risikofylt alkoholbruk.

read more

To nye fjes i Thorvald Meyers gate 11

Vi har fått to nye kollegaer i mediaavdelingen. Celin har startet som SoMe-rådgiver, og Hannah har trådt inn i en internrolle som digital planner.

Nominasjoner og prisdryss til Bufdir! 

Fotballfilmen «Den utenkelige overgangen» som vi har laget for Bufdir og...

Note to self – derfor bør historiefortellere omfavne Byron Sharp

Byron Sharp, eller rettere sagt tolkningen av hans bøker har vært et hår i suppa for mange av oss som jobber med å lage reklame.