Knallstart for «Den nye bilen» i 2021

Etter et fantastisk år i 2020 med 60 % økning i omsetning, og nesten tredobling av driftsresultatet, var det knyttet stor spenning til oppstart av årets sesong for EVO Elsykler.

Strategien er den samme som før: i stedet for å sammenligne oss med andre og billigere elsykler, er det bilen som er den store hovedfienden. Den litt hårete ambisjonen er å erstatte all unødvendig bilbruk med en langt mindre miljøbelastende transportform.

Den nye kampanjen fortsetter i samme spor som fjorårets kampanje, men i tillegg til display- og SoMe-annonser utvides kampanjen til print og utendørs.

EVO_print_.jpg

Evo_Utendørs.jp2

Et raskt blikk på EVOs «live» dashboard viser at resultatene også i år ser veldig lovende ut:

- Merkevaresøk har økt med 29,5 %

- Trafikk til nettsiden har økt med 23.7 %

- Antall transaksjoner i nettbutikken har økt med 56,9 %

- Omsetning i nettbutikken har økt med 107 %.

Screenshot_2021-04-13_at_10_03_57.jpg

«Folk bestiller som gale. Og de skal ha det aller beste med alt ekstrautstyr», sier daglig leder og medeier, Hans Håvard Kvisle, til Dagens Næringsliv. Mange sykkelprodusenter sliter med leveransene i 2021, men EVO har foreløpig god tilgang på nye sykler. Så da er det fortsatt mulig å få kjøpt seg et fremkomst-, parkerings- og kjøregledevennlig alternativ til bil. Løp og kjøp!

Ønsker du mer informasjon? Svein Larsen +47 911 82 211

Svein Larsen

Andre innlegg