Fjordland Grøtlunsj ønsket å fortelle om sin nye pakningsdesign og friste enda flere munner til å prøve. Vi tenkte at et enkelt og raskt produkt, kler en enkel og rask kommunikasjon. Den lille relanseringen bestod av to faser. Den første handlet om det nye designet, den andre om smak og opprinnelse som kan friste til prøving.
Ønsker du mer informasjon?
Marius Jensen
marius@atyp.no
+47 900 19 870

Aktuelt
10 av 10 hos Skatteetaten!
Vi beholder Skatteetatens reklamekonto etter å ha vunnet en tøff konkurranse mot Bloom Oslo, Morgenstern, Publicis og Try Råd.
Chilimobil velger Atyp som nytt reklame- og mediebyrå
Vil gå atypisk til verks for videre vekst i mobilmarkedet.
Hurra for Atlas – og for en fagprøve! 🎉
Vår aller første lærling, Atlas, har nå fullført fagprøven i Mediedesign – med glans!