Nye folk i Atyp

Det som kanskje kan se ut som et nytt boyband, er selvsagt de nye kollegaene som nå er på plass hos Atyp.
Bilde av nyansatte

Det er alltid moro når flinke folk sier ja til å jobbe hos oss. Med Henrik, Marius, Eivind og Ludvig på laget har vi styrket vår Content Media satsing, og kan nå levere enda mer innhold i høyt tempo, sier daglig leder Hågen Pettersen.

Henrik Leikarnes kommer, i tillegg til å berike kontoret med Molde-dialekt, til å jobbe som digital rådgiver. Han kommer fra stillingen som prosjektleder i Amedia og har bred digital erfaring fra både tech- og byråsiden. Han har blant annet vært innom selskaper som det tidligere DnB- og Orkla-eide selskapet Optimizd, Tibe Molde, Delta Projects og Mediacom.

Marius Olsen er Atyps nye videoprodusent og altmuligmann innen produksjon av innhold. Han har bakgrunn som regissør, filmfotograf og klipper og kommer sist fra samme type stilling i Spoon.

Jeg er opptatt av å formidle gode historier. Da er det ekstra gøy å ta del i et så idéfaglig sterkt miljø med en variert portefølje i ryggen, sier Marius om sin nye jobb.

Innholdskreatøren Ludvig Fjellberg er også allerede godt i gang. Ludvig er utdannet AD fra Westerdahls, og har rukket innom både Aftenpostens eventavdeling og Bauhaus markedsavdeling i Stockholm før han fant veien til Atyp.

Siste ankomne er Media Controller Eivind Siljan, som har seks år med finansielle studier bak seg. At han kombinerte studietiden med salgsarbeid hos henholdsvis Sportsnett og Anton Sport, har medført at han også blir brukt til å veilede nye kollegaer innen sportsutstyr.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Aktuelt

Samsnakka om alkohol?

Samsnakka om alkohol?

Tidligere i år ble det kjent at Av-og-til valgte oss som sitt nye reklamebyrå på tematikken ungdom og alkohol. Endelig er første kampanje på lufta.

read more

Andre lignende artikler:

Godt å bare få det servert
Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.

read more
Det er mye å tjene på å handle reklame og media samme sted
Det er mye å tjene på å handle reklame og media samme sted

Ved å samle alt en moderne annonsør trenger i ett og samme byrå, vil tiden som går med til overlappende oppgaver reduseres med opptil 49 %. Så hvis vi er enige om at tid er penger – kan tiden man sparer frigjøre midler til å skape mer verdi, større effekt og økt avkastning. Vi tror dette kort oppsummert er verdien av å samle alt hos ett og samme miljø.

read more

Atyp + Bufdir = Sølvfisk 🐟

Filmen «Den utenkelige overgangen», som vi laget for Bufdir og fosterhjem.no har blitt premiert med Sølvfisken for mars.

Fotballfilmen har gått til utlandet

Det er veldig gøy å se at vår nyeste reklamefilm for Bufdir og fosterhjem.no har blitt plukket opp av internasjonale bransjesider.

Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.