Fjordland Grøtlunsj ønsket å fortelle om sin nye pakningsdesign og friste enda flere munner til å prøve. Vi tenkte at et enkelt og raskt produkt, kler en enkel og rask kommunikasjon. Den lille relanseringen bestod av to faser. Den første handlet om det nye designet, den andre om smak og opprinnelse som kan friste til prøving.
Ønsker du mer informasjon?
Marius Jensen
marius@atyp.no
+47 900 19 870

Aktuelt
Tusen digitale skjermer fra Posten til Bufdir
Kampanjen «Tusen spørsmål til de tusen hjem» sikret Bufdir seieren i Årets Markedsfører 2021 og ble belønnet med fire gull i årets Gullblyanten.
Nyhetsbrev april 2022
Flest gull på Gullblyanten! 🏆 Vi er helt utrolig...
Bufdir og Atyp er vinnere av «Årets Markedsfører»!
Det var knallhard konkurranse da det for 22. gang skulle deles ut «Årets Markedsfører».