Fjordland Grøtlunsj ønsket å fortelle om sin nye pakningsdesign og friste enda flere munner til å prøve. Vi tenkte at et enkelt og raskt produkt, kler en enkel og rask kommunikasjon. Den lille relanseringen bestod av to faser. Den første handlet om det nye designet, den andre om smak og opprinnelse som kan friste til prøving.
Ønsker du mer informasjon?
Marius Jensen
marius@atyp.no
+47 900 19 870
Aktuelt
Praksisteam på besøk
De siste månedene har vi vært så heldige å ha Caroline og Gjon på besøk hos oss.
Av-og-til velger Atyp
I en nylig avsluttet byråkonkurranse ble det klart at Atyp i årene som kommer skal løse kommunikasjonen som skal hjelpe foreldre å ta praten med ungdom om alkohol. Målet er å bidra til å utsette debutalderen og redusere risikofylt alkoholbruk.
Atyp + Bufdir = Sølvfisk 🐟
Filmen «Den utenkelige overgangen», som vi laget for Bufdir og fosterhjem.no har blitt premiert med Sølvfisken for mars.