Fjordland Grøtlunsj

En aldri så liten relansering.

Fjordland Grøtlunsj ønsket å fortelle om sin nye pakningsdesign og friste enda flere munner til å prøve. Vi tenkte at et enkelt og raskt produkt, kler en enkel og rask kommunikasjon. Den lille relanseringen bestod av to faser. Den første handlet om det nye designet, den andre om smak og opprinnelse som kan friste til prøving.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Aktuelt

Andre lignende artikler:

Atyp + Bilkollektivet 🚗💨
Atyp + Bilkollektivet 🚗💨

Bilkollektivet er Norges eldste og største bildelingstjeneste, eid av medlemmene. Det er en non-profit organisasjon. Målet er å redusere antall biler og penger brukt på bil ved å tilby folk å disponere bil kun når de trenger det

read more

Medielandskapet anno 2023

2023 har for mange annonsører startet tyngre enn forventet. Hvorfor er det slik?

Jippi! Vi vant Sølvmikken 🎙️

Det var radiospottene for Fortum som stakk av med Sølvmikken i februar. Her kan du høre alle spottene.

Trenger du hjelp med sosiale medier?

Vi utvikler konsepter, filmer intervjuer, skriver native-artikler og lager rekrutteringskampanjer spesielt for SoMe. Her får du en smakebit av noe av det vi har laget.