Fjordland Grøtlunsj

En aldri så liten relansering.

Fjordland Grøtlunsj ønsket å fortelle om sin nye pakningsdesign og friste enda flere munner til å prøve. Vi tenkte at et enkelt og raskt produkt, kler en enkel og rask kommunikasjon. Den lille relanseringen bestod av to faser. Den første handlet om det nye designet, den andre om smak og opprinnelse som kan friste til prøving.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen, daglig leder

Siste nytt:

8 ideer til reklame på radio

8 ideer til reklame på radio

Hvis du spør meg om et perfekt sted for å formidle kommersielle budskap, kan det godt hende jeg svarer radio. Reklame på radio er nemlig lett tilgjengelig, kjapt å produsere og relativt rimelig både å lage og distribuere.

read more

Andre lignende artikler:

Fikk du med deg vårt sommerpanel?

Så du vårt sommerpanel med sommerens viktigste KPI’er? Her kan du følge live oppdaterte tall som antall solgte flasker rosé på Vinmonopolet, streams av Postgirobygget og temperatur i hovedstaden.

Skatteetaten velger Atyp!

Etter en anbudsrunde hvor syv byråer var involvert, har Skatteetaten valgt oss som sitt nye reklamebyrå. Det er vi utrolig stolte av.

Tjenesten som gir deg full oversikt!

Atyp Dashboard. Når større deler av spredningsjobben overlates til algoritmer, blir markedsførerens jobb å sørge for at algoritmene styrer etter riktige KPI’er.