Fjordland Grøtlunsj ønsket å fortelle om sin nye pakningsdesign og friste enda flere munner til å prøve. Vi tenkte at et enkelt og raskt produkt, kler en enkel og rask kommunikasjon. Den lille relanseringen bestod av to faser. Den første handlet om det nye designet, den andre om smak og opprinnelse som kan friste til prøving.
Ønsker du mer informasjon?
Marius Jensen
marius@atyp.no
+47 900 19 870
Aktuelt
Wilhelmsen Ships Service appoints Atyp as global media agency partner
The partnership will help Wilhelmsen Ships Service (WSS) scale a performance-driven marketing model across regions and solution areas.
Atyp delte mentale snarveier på fullbooket frokostseminar
På frokostseminaret AtypLeaks fikk deltakerne et innblikk i hvordan nudging (dulting) kan brukes strategisk for å påvirke holdninger og atferd.
Statens Vegvesen velger Atyp til både reklame og media
Etter en nylig gjennomført byråkonkurranse er det klart at Atyp skal bistå Statens Vegvesen med å løse kommunikasjonsoppgaver tilknyttet sesongaktiviteter de neste årene, og vi ble valgt på både reklame og media.









