Kategori:

Eliteserien på dplay

Ny radiokampanje for Eliteserien på dplay.

I forbindelse med oppstart av Eliteserien 2020 ønsket Discovery en radiokampanje som gjorde folk oppmerksomme på nettopp dette. Kampanjen skulle også opplyse om at alt av Eliteserien kunne ses direkte på Discoverys egen spiller, dplay.

På grunn av korona-epidemien og tiltakene som fulgte, startet Eliteserien 2020 senere enn noen gang. Siden all internasjonal fotball også var satt på vent, gikk fotballinteresserte menn og kvinner gjennom noen ekstra tunge måneder. Men nå som Eliteserien endelig var tilbake igjen, var det slutt på gjøre ting du egentlig ikke hadde lyst til. Nå kunne du endelig se fotball igjen!

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen, daglig leder

Andre lignende artikler:

Atyp + Bilkollektivet 🚗💨
Atyp + Bilkollektivet 🚗💨

Bilkollektivet er Norges eldste og største bildelingstjeneste, eid av medlemmene. Det er en non-profit organisasjon. Målet er å redusere antall biler og penger brukt på bil ved å tilby folk å disponere bil kun når de trenger det

read more

NAV velger Atyp som reklame- og mediebyrå

Hurra! Atyp er NAVs nye reklame- og mediebyrå.

To bronse og én shortlist i en av verdens mest prestisjefylte kreative konkurranser

Cresta Awards har siden 1993 vurdert, juryert og premiert de beste kreative arbeidene fra mer enn 70 land.

Fem shortlister på en dag!

Atyps arbeid for Bufdir «Tusen spørsmål til de tusen hjem» er shortlistet i hele tre kategorier i Cresta Awards: Nærmere bestemt The Media Magic...