Kategori:

Eliteserien på dplay

Ny radiokampanje for Eliteserien på dplay.

I forbindelse med oppstart av Eliteserien 2020 ønsket Discovery en radiokampanje som gjorde folk oppmerksomme på nettopp dette. Kampanjen skulle også opplyse om at alt av Eliteserien kunne ses direkte på Discoverys egen spiller, dplay.

På grunn av korona-epidemien og tiltakene som fulgte, startet Eliteserien 2020 senere enn noen gang. Siden all internasjonal fotball også var satt på vent, gikk fotballinteresserte menn og kvinner gjennom noen ekstra tunge måneder. Men nå som Eliteserien endelig var tilbake igjen, var det slutt på gjøre ting du egentlig ikke hadde lyst til. Nå kunne du endelig se fotball igjen!

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen, daglig leder

Andre lignende artikler:

Lyden av en god annonse
Lyden av en god annonse

Annonsen vi laget for Mercedes-AMG i Kapitals utgave før jul i 2020, har fått en av de beste resultatene noensinne målt innen bilkategorien i RAM Norge sin magasinbase. Den leverte svært høyt på både handlings- og merkevareparametere i testen.

read more

Skatteetaten velger Atyp!

Etter en anbudsrunde hvor syv byråer var involvert, har Skatteetaten valgt oss som sitt nye reklamebyrå. Det er vi utrolig stolte av.

Lyden av en god annonse

Annonsen vi laget for Mercedes-AMG i Kapitals utgave før jul i 2020, har fått en av de beste resultatene noensinne målt innen bilkategorien i RAM Norge sin magasinbase. Den leverte svært høyt på både handlings- og merkevareparametere i testen.

Nøtter som nytter

Den Lille Nøttefabrikken har siden 1999 drevet et utviklingsfond for cashewbønder i Mosambik. Her er to filmer om Nøtter som Nytter.