I forbindelse med oppstart av Eliteserien 2020 ønsket Discovery en radiokampanje som gjorde folk oppmerksomme på nettopp dette. Kampanjen skulle også opplyse om at alt av Eliteserien kunne ses direkte på Discoverys egen spiller, dplay.
På grunn av korona-epidemien og tiltakene som fulgte, startet Eliteserien 2020 senere enn noen gang. Siden all internasjonal fotball også var satt på vent, gikk fotballinteresserte menn og kvinner gjennom noen ekstra tunge måneder. Men nå som Eliteserien endelig var tilbake igjen, var det slutt på gjøre ting du egentlig ikke hadde lyst til. Nå kunne du endelig se fotball igjen!
Kampanjen besto av fem radiospotter. To av spottene skulle i større grad selge dplay-abonnement, mens de tre andre hadde i oppgave å minne om Eliteserien endelig var i gang igjen. Spottene ble sendt på P4 i ukene før og etter at Eliteserien startet.
Kake
Do
Kano
Male huset
Svigers
Ønsker du mer informasjon?
Svein Larsen
svein@atyp.no
+47 911 82 211