Kategori:

Eliteserien på dplay

Ny radiokampanje for Eliteserien på dplay.

I forbindelse med oppstart av Eliteserien 2020 ønsket Discovery en radiokampanje som gjorde folk oppmerksomme på nettopp dette. Kampanjen skulle også opplyse om at alt av Eliteserien kunne ses direkte på Discoverys egen spiller, dplay.

På grunn av korona-epidemien og tiltakene som fulgte, startet Eliteserien 2020 senere enn noen gang. Siden all internasjonal fotball også var satt på vent, gikk fotballinteresserte menn og kvinner gjennom noen ekstra tunge måneder. Men nå som Eliteserien endelig var tilbake igjen, var det slutt på gjøre ting du egentlig ikke hadde lyst til. Nå kunne du endelig se fotball igjen!

Ønsker du mer informasjon?

Morten Micalsen

Andre lignende artikler:

Godt å bare få det servert
Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.

read more
Det er mye å tjene på å handle reklame og media samme sted
Det er mye å tjene på å handle reklame og media samme sted

Ved å samle alt en moderne annonsør trenger i ett og samme byrå, vil tiden som går med til overlappende oppgaver reduseres med opptil 49 %. Så hvis vi er enige om at tid er penger – kan tiden man sparer frigjøre midler til å skape mer verdi, større effekt og økt avkastning. Vi tror dette kort oppsummert er verdien av å samle alt hos ett og samme miljø.

read more

Atyp + Bufdir = Sølvfisk 🐟

Filmen «Den utenkelige overgangen», som vi laget for Bufdir og fosterhjem.no har blitt premiert med Sølvfisken for mars.

Fotballfilmen har gått til utlandet

Det er veldig gøy å se at vår nyeste reklamefilm for Bufdir og fosterhjem.no har blitt plukket opp av internasjonale bransjesider.

Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.