Kategori:

Hils på våre praksisstudenter!

Hils på Marthe og Tobias! Ikke bare er de unge og lovende kreatører, de er også Atyp sitt nye praksisteam.
Praksisstudenter

Marthe står for art direction og Tobias for tekst – og ideene, de står begge for. Etter tre år med kreativ utfoldelse på Westerdals får de endelig satt ferdighetene på prøve med ekte briefer fra ekte kunder.

– So far so good! sier Marthe, og legger til hvor gøy praksisperioden har vært så langt. De sier at den største forskjellen mellom Atyp og skolebenken er det høye tempoet.  – Det er gøy at det går fort. Vi jobber best med høy puls, sier Tobias.

Vi i Atyp lover at Marthe og Tobias skal få nok å gjøre resten av praksisperioden, så de holder pulsen oppe.

Andre lignende artikler:

Godt å bare få det servert
Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.

read more
Det er mye å tjene på å handle reklame og media samme sted
Det er mye å tjene på å handle reklame og media samme sted

Ved å samle alt en moderne annonsør trenger i ett og samme byrå, vil tiden som går med til overlappende oppgaver reduseres med opptil 49 %. Så hvis vi er enige om at tid er penger – kan tiden man sparer frigjøre midler til å skape mer verdi, større effekt og økt avkastning. Vi tror dette kort oppsummert er verdien av å samle alt hos ett og samme miljø.

read more

Atyp + Bufdir = Sølvfisk 🐟

Filmen «Den utenkelige overgangen», som vi laget for Bufdir og fosterhjem.no har blitt premiert med Sølvfisken for mars.

Fotballfilmen har gått til utlandet

Det er veldig gøy å se at vår nyeste reklamefilm for Bufdir og fosterhjem.no har blitt plukket opp av internasjonale bransjesider.

Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.