Det var radiospottene for Fortum som stakk av med Sølvmikken i februar. Her kan du høre alle spottene.
Som et kreativt hybridbyrå holder vi på med ganske mye forskjellig. Smått og stort av det vil vi dele her.
Hold deg oppdatert ved å melde deg på vårt nyhetsbrev.
Friele velger Atyp
Friele er ett av de aller sterkeste kaffemerkene på markedet i dag, og vi i Atyp gleder oss til å jobbe med de.
Hvorfor er det ikke flere som satser på en «Sometimes off» strategi?
Rådgiver Svein Larsen stiller spørsmålstegn ved om «Always On» alltid er den rette løsningen.
Trenger du hjelp med sosiale medier?
Vi utvikler konsepter, filmer intervjuer, skriver native-artikler og lager rekrutteringskampanjer spesielt for SoMe. Her får du en smakebit av noe av det vi har laget.
Vi har lekt oss med LEGO®
Vi har vært så heldige å få lage animasjonsfilm for leketøykjeden Extra Leker.
Årets nykommer i Byråprofil
Når Kampanje for 33. gang presenterte Årets Byråprofil, hvor norske annonsører evaluerer seg frem til landets mest attraktive reklamebyrå, er det moro å se at atyp er årets nykommer på topp 10 listen.
A brand is an idea that people live by
En sterk merkevare er mer enn et navn og en logo. Sterke merkevarer har en tydelig forretningsidé som relevante målgrupper legger merke til, tror på og handler med. I denne artikkelen viser vi eksempel på hvordan vi i atyp gjør en idé om til en merkevare.
2x gull på Medieprisen! ⭐️
På torsdagens Mediepris-utdeling stakk Atyp av med hele to gull i kategoriene Mediekreativitet og Mediestrategi.
NAV velger Atyp som reklame- og mediebyrå
Hurra! Atyp er NAVs nye reklame- og mediebyrå.
To bronse og én shortlist i en av verdens mest prestisjefylte kreative konkurranser
Cresta Awards har siden 1993 vurdert, juryert og premiert de beste kreative arbeidene fra mer enn 70 land.