Kategori:

Vi vokser på media og søk 🔍

Vi har hatt god vekst innen media og nye krefter er derfor hentet inn.

Først på plass var Henrik Støre. Han skal jobbe som digital spesialist med ekstra ansvar for programmatisk annonsering, både display og online video. Henrik slapp imidlertid å være «han nye» på jobben særlig lenge. Et par uker senere var Iselin Orskaug på plass som ny digital rådgiver med spesialkompetanse på søkemotorannonsering, både PPC og SEO.

 – Jeg er stolt av å ha blitt en del av Atyp og gleder meg til å bli en del av den gode kulturen der. Det passer meg ypperlig at alt er samlet under samme tak, slik at jeg kan utvikle og spisse min kompetanse og være med på å løfte SEM og SEO til nye høyder, sier Iselin Orskaug.

Begge har flere års fartstid, Henrik sist fra Publicis og Iselin fra digitalbyrået Octi. Det er verdt å nevne at Iselin har mengder av sertifiseringer og ble utnevnt til Google Digital Champion for Performance Excellence i 2021.

– Å få muligheten til å være en del av et helnorsk selskap som sammen leverer sterkt på kreative løsninger innen reklame og media var noe jeg ikke kunne si nei til. Atyp er oppdatert og følger den faglige utviklingen i markedet. Det er utrolig spennende å få bli en del av, sier Henrik.  – Vi er veldig glade for at både Iselin og Henrik valgte å komme til oss, sier André Thorsen, leder for media.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen, daglig leder

Andre lignende artikler:

Atyp vinner byråbattle!
Atyp vinner byråbattle!

I dag, torsdag 3.mars, gjennomførte MFO sitt årlig arrangement Byråbattle, hvor vi deltok sammen med Mindshare, OMD og Red Denstu X.

Alle byråene pitchet på samme brief, på det fiktive caset MFO Circle, som skulle være en ny tjeneste for innlevering, kjøp og salg av brukte klær.
Vår løsning på briefen ble konseptet RE by MFO, og det ble tatt ut i mange ulike flater og varianter.

Hele caset og presentasjonen kan du se i video under.

read more

NAV velger Atyp som reklame- og mediebyrå

Hurra! Atyp er NAVs nye reklame- og mediebyrå.

To bronse og én shortlist i en av verdens mest prestisjefylte kreative konkurranser

Cresta Awards har siden 1993 vurdert, juryert og premiert de beste kreative arbeidene fra mer enn 70 land.

Fem shortlister på en dag!

Atyps arbeid for Bufdir «Tusen spørsmål til de tusen hjem» er shortlistet i hele tre kategorier i Cresta Awards: Nærmere bestemt The Media Magic...